www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws           www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Evo nešto malo... - moje priče, moji snovi - Blog.hr

nedjelja, 22.01.2006.

Evo nešto malo...

Ovo je pjesma za prvog i jedinog dečka kojem sam dopustila da mi slomi srce



MISLILA SAM

Čula sam vjetar...
kako šapće priču davnu
Čula sam more...
kako šumi melodiju staru
Čula sam kišu...
kako otkucava taktove pjesme naše
I dok sam odlazila, mislila sam...
Da više neću osjetiti
poljupce kao tvoje
Da više neću plesati
u osvit nove zore
Da više neću slušati
stihove kao tvoje
Da više nikog neću voljeti
kao što sam voljela tebe
Zatim je vjetar počeo...
priču o ljubavi novoj
Zatim je počelo more...
šumiti zvukove nove
Zatim je stala kiša...
i sunce je ponovo došlo

- 18:28 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Heloo everybody!!!!!!!! Ich bin Ana i idem u jednu školu. Dosta često pišem pjesme i priče koje ovdje možete pročitati. Sviđale vam se ne sviđale apsolutno me se ne tiče. Eto to je to.

PRAVILA BLOGA

Ne želim komentare tipa: Blogać/blog/blogić ti je super/supač posjeti moj

Na tekstove polažem autorska prava. Zloupotreba se kažnjava najstrožim kaznama (vjerujte mi pronaći ću vas).

Za sada samo ovo ali smislit ću ja još toga

BLOGERI!!!

squo - legendarna ženska piše o svemu i svačemu!

aNdRiJaNkA - jedna cura koja je dosta slična meni. Isto kao squo piše o svačemu nečemu!

markomania - zanimljiv blog. pogled na svijet očima jednog dečka!

crna violina - definitivno morate pogledati