.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

-->x..Opish owog bloga..x<--

-->x..Pa owaj blog gowori 0
m3ni,mojoj ljubawi..x<--

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11




Image Hosted by ImageShack.us


Friendster images

Friendster images










Cursors





-->x..Abaut m3..x<--

x..Hm..x
--->Zowem se Ann3Lanut
--->Tr3niram odbojkuzujo
--->Bavim s3 man3k3nstwom :)
--->Imam 15 godinanaughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11



-->Zika koju slusham:
--->EVaNeScEnCe..
--->LiNkIn PaRk..
--->Daddy Yankee..
--->Nightwish..
--->DiAmOnd DuStS..
--->Shakira..
--->DMX..
--->LaFee..
--->RHCP..
--->AvrIl LaVigNE..
--->My CemicaL RomAnCe..
--->Killerpilze..
--->Rihannu..

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11


--->GooD frenDice su mi:
..T!nA..
..LuCiJA..
..MaRinA..
..IwANa..
..3nA..
..A!da..
..Maja..
..DoRiS..
..AnIkA..
..MaT3A..
..IvA..
..Mat3a..
..J3l3na..
..3ma..
..Ana..
..Rob3rta..
..Kristina..

Image Hosted by ImageShack.us

-->GooD frendovi su mi:
..Dujic..
..Ćurko..
..Plavuša..
..LuKa..
..Gog0..
..PožEgA..
..Prpić..
..Matej..
..Marko..
..Mirko..
..Vito..
..Antun..
..Mislav..
..Stjepan..
..Borna..
..Natale..
..Leo..
..Rud!..
..Gržić..

x...V0LIM...x

--->sv0j m0bach..
--->c0mp..
--->R0nalda&C.R0naldakisswink
--->Crnu,crv3nu,sivu...naughtynut
--->BITI ONO STO J3SAMzujothumbup
--->SVOJ3 CD-OV3smokin
--->ZVAKAC3mouthwashmahwave
--->STARK3wavegreedyyes
--->R3al Madrid,Manch3st3r Unit3d i AC Milan

Image Hosted by ImageShack.us


x...N3 VOLIM...x

--->T0KI0-H0T3Lnamcorheadbang
--->PrOfAč3headbangmad
--->BRItN3Y SP3ArSludpuknucu
--->PARIS HILT0N eekno
--->PUN0 TIPICA IZ SK0L3blabla
--->ZUBARAzijevzaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us:rolleyes



Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Myspace layouts

Myspace layouts




BLOGOVI KOJE CHITAM:
..tina-bestica..
..ivica..
..mateic..
..EnA..
..DuJic..
..Src0L0mka..
..Curk0..
..dark-4EVER..
..Jelenic..
..nina..
..Dorijan..
..Ljerkica..
..ja i moja bestica..
IVANCE
TEst za rijesit cajanka
..OSTALI NISU VRIJEDNI SPOMENAno










subota, 08.09.2007.

x...EXKURZIJA...x

Ola ljudi kaj ima???
Ewo mene sa nowim postekom..
Ovdje je glavna radnja KORCULA i moja fenomenalana ekipica sa nje...thumbup
hm...pa da pocnem..ovak..prvo smo 31.8. s brodom MARKOM POLOM..isli na Korculu...bila sam krepana od putovanja..kad smo dosli prvo su nam nes pricali kao da cemo imat svoje bungalove i tak..a onda kad smo dosli ono tam neke rupe..od apartmana..mislim ono imate wc, spavacu sobu,tam neki minijaturi hodnik..i balkon...al sve u svemu bilo mi je fantasticno..party..dorucak,rucak i vecera meni su bili super laze (mos mislit)al dobro ipak sam jela nes...ispred hotela imali smo bazen,a 20 metara nize more..al naravno mi smo se isli kupat u bazenzubodrugi dan smo isli na neki Beach patry..i bilo nam je fino!
Tak su nam se odvijala prva 2 dana,a 3 smo dan isli u grad gledat neke crkve,muzeje..uglavnom neke znamenitosti..headbang..e onda su nasi bili crknuti od hodanja..pa susjeli na neki stup neznajuci da he to stup SRAMA...mislim ono fakat spaljenoburninmad mislim ono slusaj ti to STUP SRAMA....ma mutavo..kad mo se vratili iz grada..isli smo na bazen..a tam smo upoznali super cool decke..hm pa da pocnem..dolaze iz Zagreba..slusaju METAL I ROCK...a njihova imena su..Matej,Antun,Vito,Marko,Mislav,Mirko,Borna,Stjepan,Natale i jos neki...uglavnom decki su super..zabavni su,simpa..ma samo rijeci pohvale...naughtytak su nam brze prolazili dani...taj 3 dan navecer isli smo u grad..a ja i Marina..napustile smo svoje drustvo i otisle na pizzu..jer smo bile gladne..(nismo nis jele osim salate od krastavaca)..i kad smo pojele pizzu otisle smo na sladoled sa Tinom,Lucijom I Ivanom..fino..i bilo nam je super..NEZELIM PISAT O INCIDENTIMA..KOJI SU SE DOGODILI..I KOJE SMO MI NAPRAVILE(Ivana,Marina,Tina,Lucija i ja)..4. dan isli smo na cjelodnevni izlet na Mljet..tam nam je bilo ok..nismo se kupale jer smo bile sprijecene..problemima..eek al nam je svejedno bilo super...a jos bolje kad smo se vratile na Korculu..isle smo vecerat..i onda wan do 3..ujutro...ali izasle smo oko 8 i pol,a kod bazena su nas cekali decki...da idemo sjest na rivu..i tak smo pricali na rii..pa smo kasnije otisli u neki parkic..pa smo se ko klinici klackali,ljuljali,spustali niz tobogan itdlud..e onda smo isli na predstavu..koju su priredili ti metalci i njihov razred s profama,pa smo pogledali i to..ugl..decki su glumili missice..sa 3 tone sminke na faci...deadonda je luciji bilo slabo pa sam se ja vratila s njom u hotel...a onda su nam ti Zagrepcani dosli na wrata pa smo nes sitno pricali...nakon toga wratili su se i nasi jer su opet bili napravili shit..pa nam onda nisu dali ni da se oprostimo s njimamadburninmadpuknucublablahtjele smo se ubit...tuzana onda smo s njima pricali preko balkona..i oni su nam dali svoje majce da im se potpisemo na njih..a mi njima samo jednu jer nismo vise imali obicnih majca..oni su nam napisali pjesmicu..koju cu objavit u sljedecem postu..nuti tak smo proveli svoju zadnju noc na Korculi..ujutro smo se digli oko 5...otisli u spit..obisli sve potrebno i nepotrebno..i tak onad nas je cekao bas..i onda smo krenuli prema rijeci..stali smo par puta..zijev..i kad smo dosli u rijeku...bilo nam je bezveze..sad je ova skola pocela..dosadno mi je ..i eto tak..provodim svoje dane..ae kbo ljudi kommajte mi jer imate sta..i da usput dozvoljeno je kommetniranje anonimcima..kiss...ae ljudi poozz i cujemo se neki drugi dan....
Veliki poozz Latimu,Eni,Nini,Emi,Viti,Mateju,Marku,Mislavu....i tak dalje neda mi se nabrajat bole me prsti...od pisanjawavewave
ae zbogom...
Vasha Ann3La





Ae ewo za kraj jos jedan zakon spotic:
LaFee-Heul Doch





| - 17:30 - ...are you afraid?.... (70) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.