.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

-->x..Opish owog bloga..x<--

-->x..Pa owaj blog gowori 0
m3ni,mojoj ljubawi..x<--

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11




Image Hosted by ImageShack.us


Friendster images

Friendster images










Cursors





-->x..Abaut m3..x<--

x..Hm..x
--->Zowem se Ann3Lanut
--->Tr3niram odbojkuzujo
--->Bavim s3 man3k3nstwom :)
--->Imam 15 godinanaughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11



-->Zika koju slusham:
--->EVaNeScEnCe..
--->LiNkIn PaRk..
--->Daddy Yankee..
--->Nightwish..
--->DiAmOnd DuStS..
--->Shakira..
--->DMX..
--->LaFee..
--->RHCP..
--->AvrIl LaVigNE..
--->My CemicaL RomAnCe..
--->Killerpilze..
--->Rihannu..

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11


--->GooD frenDice su mi:
..T!nA..
..LuCiJA..
..MaRinA..
..IwANa..
..3nA..
..A!da..
..Maja..
..DoRiS..
..AnIkA..
..MaT3A..
..IvA..
..Mat3a..
..J3l3na..
..3ma..
..Ana..
..Rob3rta..
..Kristina..

Image Hosted by ImageShack.us

-->GooD frendovi su mi:
..Dujic..
..Ćurko..
..Plavuša..
..LuKa..
..Gog0..
..PožEgA..
..Prpić..
..Matej..
..Marko..
..Mirko..
..Vito..
..Antun..
..Mislav..
..Stjepan..
..Borna..
..Natale..
..Leo..
..Rud!..
..Gržić..

x...V0LIM...x

--->sv0j m0bach..
--->c0mp..
--->R0nalda&C.R0naldakisswink
--->Crnu,crv3nu,sivu...naughtynut
--->BITI ONO STO J3SAMzujothumbup
--->SVOJ3 CD-OV3smokin
--->ZVAKAC3mouthwashmahwave
--->STARK3wavegreedyyes
--->R3al Madrid,Manch3st3r Unit3d i AC Milan

Image Hosted by ImageShack.us


x...N3 VOLIM...x

--->T0KI0-H0T3Lnamcorheadbang
--->PrOfAč3headbangmad
--->BRItN3Y SP3ArSludpuknucu
--->PARIS HILT0N eekno
--->PUN0 TIPICA IZ SK0L3blabla
--->ZUBARAzijevzaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us:rolleyes



Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Myspace layouts

Myspace layouts




BLOGOVI KOJE CHITAM:
..tina-bestica..
..ivica..
..mateic..
..EnA..
..DuJic..
..Src0L0mka..
..Curk0..
..dark-4EVER..
..Jelenic..
..nina..
..Dorijan..
..Ljerkica..
..ja i moja bestica..
IVANCE
TEst za rijesit cajanka
..OSTALI NISU VRIJEDNI SPOMENAno










nedjelja, 19.08.2007.

***Ti ne znas sto znaci srce u dlanu =)***

Hy ljudovi evo jos jedan zanimljiv naslov koji sam napisala..to jest napisala sam novu pjesmu..pa je ovo njezin pocetak..mozda vam ju objavim..ewo da pocnem..moja frendica Maja je otisla u Svicarsku pa sam malo tuzna...noi jako mi fali..sad mi je jako dosadno..decka vise nemam..jer sam s njim prekinula prije 2 tjedna..i uopce mi ga nije zao..zapravo se i bolje osjecam bez njega..naughty
Moja frendica Tina je na Unijama..pa ce se ubrzo vratit..a i sad ova exkurzija..koja dolazi..
Moja Enchi je bila kod mene u petak..pa nam je bilo super..zezale smo se...a najvise smo se smijale..
Ona pita moju sestricnu..sta ces ti bit kad odrastes(u poslovnom smislu..cime se zeli bavit itd)..a ona njoj odgovori pa vjerovatno ljudsko bice..mi smo se kidale od smijeha cijelim putem...pa sam ja prvo provalila da se Enin pas zove Kata..pa onda SKALA--->e ljudi da skala pa ja sam totalno pukla..nut
Enin se pas zapravo zove Kala-->a ja sam tam nes provaljivala..i tako mislim stvarno sam bistra!!!
E da upoznala sam svoju rodakinju koja se zove Selma(mislim znala sam ja nju i od prije..ali se nismo bas dobro poznavale)cura je stvarno za 5..rekla mi je sve o srednjoj skoli za farmaceuta(to vam je ono kad radite u ljekarnama)jer si ja glavu razbijam time koju da srednju upisem nakon sto zavrsim osnovnu..ili jezicnu gimnaziju ili to za farmaceuta..ali vjerovatno ce mi se vec glava razbistrit do tad pa cu znat koja je prava odluka..sad sam maloprije bila na msn-u pa sam se dopisivala s 4 osobe..s Mateom..pa s rodakinjom i rodakom i s jos jednim svicarcem koji se zove Besfort..upoznala sam ga preko frendice (Maje) i tak smo se mi nes sitno dopisivali..zato jer ga ja bas nisam dobro ni razumila..
Za ljubav znate..to sam vam vec rekla..ali ima jos nes..ali to vam nemogu otkrit..jer mislim da sam ponovno zaljubljena..ali u koga---->necu vam reci!
Ae kiss i za kraj ewo wam moja pjesma koju sam danas napisala...

Ne poznajes me dovoljno..
i nije ti povoljno
vrijeme za probleme...
Ja se ne uklapam u tvoje dileme,
Ti nemas dusu Rokera
I zapravo si SMINKER
Petkom i subotom DRINKER
A preko tjedna..
Uredan i fin..
pravi MAMIN SIN..
Urednik casopisa bitnog
S tendencijom "hitnog"...
Odlikas s prosjekom
od 5-5!!!

Ewo ja se nadam da wam se ova pjesmica svida--->meni je super thumbup
P.S.Thanx na kommowima..samo tako nastavite..
Voli vas vasa Ann3La..
Poozz..Latimu,Enchi,Selmi,Nini,Emi,Maji...wavemahwavemah




Ewo jos jedna sprdancija za kraj:


P.S.NISAM ODGOVORNA ZA NECIJU SMRT(AKO NEKO CRKNE OD SMIJEHA)bwahahaha



| - 19:02 - ...are you afraid?.... (17) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.