.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

-->x..Opish owog bloga..x<--

-->x..Pa owaj blog gowori 0
m3ni,mojoj ljubawi..x<--

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11




Image Hosted by ImageShack.us


Friendster images

Friendster images










Cursors





-->x..Abaut m3..x<--

x..Hm..x
--->Zowem se Ann3Lanut
--->Tr3niram odbojkuzujo
--->Bavim s3 man3k3nstwom :)
--->Imam 15 godinanaughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11



-->Zika koju slusham:
--->EVaNeScEnCe..
--->LiNkIn PaRk..
--->Daddy Yankee..
--->Nightwish..
--->DiAmOnd DuStS..
--->Shakira..
--->DMX..
--->LaFee..
--->RHCP..
--->AvrIl LaVigNE..
--->My CemicaL RomAnCe..
--->Killerpilze..
--->Rihannu..

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-11


--->GooD frenDice su mi:
..T!nA..
..LuCiJA..
..MaRinA..
..IwANa..
..3nA..
..A!da..
..Maja..
..DoRiS..
..AnIkA..
..MaT3A..
..IvA..
..Mat3a..
..J3l3na..
..3ma..
..Ana..
..Rob3rta..
..Kristina..

Image Hosted by ImageShack.us

-->GooD frendovi su mi:
..Dujic..
..Ćurko..
..Plavuša..
..LuKa..
..Gog0..
..PožEgA..
..Prpić..
..Matej..
..Marko..
..Mirko..
..Vito..
..Antun..
..Mislav..
..Stjepan..
..Borna..
..Natale..
..Leo..
..Rud!..
..Gržić..

x...V0LIM...x

--->sv0j m0bach..
--->c0mp..
--->R0nalda&C.R0naldakisswink
--->Crnu,crv3nu,sivu...naughtynut
--->BITI ONO STO J3SAMzujothumbup
--->SVOJ3 CD-OV3smokin
--->ZVAKAC3mouthwashmahwave
--->STARK3wavegreedyyes
--->R3al Madrid,Manch3st3r Unit3d i AC Milan

Image Hosted by ImageShack.us


x...N3 VOLIM...x

--->T0KI0-H0T3Lnamcorheadbang
--->PrOfAč3headbangmad
--->BRItN3Y SP3ArSludpuknucu
--->PARIS HILT0N eekno
--->PUN0 TIPICA IZ SK0L3blabla
--->ZUBARAzijevzaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us:rolleyes



Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Myspace layouts

Myspace layouts




BLOGOVI KOJE CHITAM:
..tina-bestica..
..ivica..
..mateic..
..EnA..
..DuJic..
..Src0L0mka..
..Curk0..
..dark-4EVER..
..Jelenic..
..nina..
..Dorijan..
..Ljerkica..
..ja i moja bestica..
IVANCE
TEst za rijesit cajanka
..OSTALI NISU VRIJEDNI SPOMENAno










petak, 20.07.2007.

**Jedino sto nekomu dugujem je tijelo grobu..i dusu bogu**

..Pa ewo i na owoj stranici oswanuo nowi post..pa bila sam na putu..i bilo mi je odlicno..isla sam u Disco sa sestricnom..i bilo mi je GENIJALNO party..U MOM PRIWATNOM ZIVOTU IMA NES NOWO..ALI mislim da jos nije wrijeme da wam to kazem..naime..radi se o jednom preslatkom decku koji ima 15 godina..cerek a zove se ....necu wam reci..dead hehe samo wam mogu rec da sam jako sretna...smijeh e sad je kod mene frendica Mate iz ulice..pa malo playamo Simse na playu..a ja pisem ovaj "sretni" post..fakat neznam koji mi je..malo sam rofl cudna stalno su mi usta razvucena u osmijeh od uha do uha..rofl..a sta cu..thumbup ovo mi jhe ljeto odlicno..dobila sam mp4..pa mi je i frend (Dujic) skinuo zakon pjesme..zujo..sutra idem u restoran "PEPI" sa frendowima na pizzu..a tamo ce se nes zakon dogodit..but otkrijem vam to kasnije...naughty...ajme samo jedva cekam da taj decko dode u Rijeku...dolazi za koji tjedan..nutpa...wam budem ispricala...ako sta bude..ako ocete ostavljajte mi kommowe ako necete ne morate...ma swejedno..kako ocete..wave
aew pOoZZ..
ZA KRAJ EVO VAS NES COOL--->RIJECI PJESME "rompe" OD daddy jenkeeja...pa izvolite..


Rompe Lyrics



| - 13:49 - ...are you afraid?.... (15) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.