ponedjeljak, 14.01.2008.

Allllllllllllo....

hy ljudi kako ste?evo danas počela škola...yes
Sve je dobro prošloroflali nisam imala informatiku jer oni ludi zdenko ni došazujo lud ali danas nije bilo prirode i šaleta sretanrofl tako da je prvi dan proteka odlično...prvi sat kad je trebala bit informatika smo pola sata se zabavljalipartya pa nas je poslala na hodnik di je dežurni i tamo je bilo dobrothumbup i tako...a tina se najidila na mene jer sam navodno ja nešto rekla njenij simpatiji...ti čovik laže: pa će mu narast veliki nos.evo ovo je on:laze ...i tako do slijedećeg posta ciaowavemahcerek

- 13:26 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

my life....
svaštara...................

O meni.............

ime:ana
nadimak-annchi,črna...
godina:12
što sa ja. ja sam vam jako živahna osoba koja malo je reći obožava plesati.
volim pomoći nekome i jako sam kreativna ali i vrlo sportska osoba.blog sam jako davno otvorila ali sam tek sada shvatila zašto sam ga otvorila....da upoznam nekoga..........
moje društvo vam je super:
Anita.ona je dobra pomoći će nekome... sretan
anja-ona je ...nema dobrije osobe na svijetu od anje...iako je mirna ona vam znam biti i vražićak(vrag u bijelom)he he.yes yes
marta-marta je dosta prijateljski uvijek raspoložena....ono kada vidi da si tužan napravit će sve da te oraspoloži.....kiss
julijana:julijana je osoba koja je vrag i brza i ratnica je ali je i prawi prijatelj.....kisswinkyessretanroflzujowave
mia:mia je mali vražićak a reklo bi se da je anđeo....ona je stwarno jedinstvena..........
mahzujoroflkisssretan

"Tko pjeva,zlo ne misli..."

Igra bez granica...
Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza,što su me stalno pratile.

Da te bar mogu poljubiti
bez loših sijećanja na hladna proljeća
bez slike stradanja
što se baš na nas zalijepe.

Ref:
Jer moj je život,igra bez granica
umorna priča,trganje stranica
na kojim ništa ne piše.

Jer moj je život vječito padanje
kad zbrojim poraze ništa ne ostane
samo još vučem navike
i sve na tome ostane.