Image Hosted by ImageShack.us

najšeksi filmovi:

donnie darko-stranica je sick
fight club
clockwork orange
amores perros
memento
exorcist
sviščev dan ( :))
ghost world
povratak u budućnost I-III
u potrazi za nemom
amerikanac u parizu
21 gram
pulp fiction
one flew over the cuckoo's nest
billy elliot
truman show
city of god
snatch
american history x
dead poets society

i serije:
r e d d w a r f
seinfeld
allo allo
cheers
damon
sex and the city
malcom in the middle
simpsons
the brittas empire

i zemlje koje bi volila viditi (znam da pretjerujem al mi je dosadno do pakla...)
mexico
rusija
kuba
irska
kalifornia (znam da nije ...)
indija
novi zeland



dnevnik JEDne GimnAzijalke...

ponedjeljak, 18.10.2004.

TOTALNO SAM U KOMI!!!
napisala sam cijeli lijepi dugački postić a u međuvremenu sam se skinula s neta i tako ja offline kliknula objavi post i to mi se sve zagubilo i sad stvarno nemam namjeru opet sve pisat...a baš sam bila zagrijana i lijepo opisah cijeli dan koji je ukratko bio loš i d MI SE NIJE JAVIO!!!!! KONJ.....CUT ĆE ON MENE...... :(((((((!!!!!!!!

DO tumorov.....

- 20:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.us
dnevnik jedne gimnazijalke...
šeKsi liRIkS


"I, I will be king
And you you will be queen
Though nothing will drive them away
We can be Heroes
just for one day
We can be us, just for one day"


"Maybe I just want to fly
I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breathe
Maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me
We see things they'll never see
You and I are gonna live forever..."

"I don't want to hate but that's
All you've left me with
A bitter aftertaste and a fantasy of
How we all could live "