4naručene slike


6a...Poki...6a -mladi se kissaju

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Nadam se da ti se sviđa...ako ti se ne sviđa reci...napravit ću ti drugu

POki-druga slika...dinamov grb (grrrr)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nikol 10-sori nisam napravila onim redosljedom slova...ak ne valja...radim ponovo

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Za smart girl-nisi mi rekla kakav text ni niš pa sam ja stavila svoj potpis

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

To bi bilo sve...primam još 6 naruđbi za danas...pozzzz


21.05.2007. | 12:32 | 13 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

ovaj sam blog stvorila kako bi mogli naručiti kakvu sliku ili mi poslati sliku kakvu želite...a možete komotno naručit sliku...slike znate kako uzimati a najbolje bi bilo da skidate kod preko slidea jer preko imageshacka
vam možda smanji veličinu slike...no nebitno samo naručujte slike...i ne kradite i kako ko uzme sliku nek mi javi....možete uzimati (ne krasti) i naručivati!

Mala pravila prije no što uzmete sliku!
(OBAVEZNO PROČITATI)

1.PRIJE NO ŠTO UZMETE SLIKU JAVITE MI PREKO KOMMA
2.MOŽETE NARUČITI SLIKU PREKO KOMMA ILI MI POSLAT SLIKU KOJU STE NAŠLI PREKO MAILA...ANA.PACAR@HOTMAIL.COM I REĆI KAKAV TEXT DA BUDE NAPISAN.
3.NE KRADITE SLIKE
4.NE ISPTUJTE KAKO RADIM SLIKE S TIM TEXTOM!! NEĆU OBJAŠNJAVATI!
5.TKO MI POŠALJE MAILOM ON ĆE MAILOM I DOBIT KOD A TKO NARUČI PREKO KOMMA
NJEGOVA SLIKA BIT ĆE NA BLOGU STAVLJENJA ALI ĆE KOD MORAT UZIMAT SAM PREKO SLIDEA
6.ZAMOLILA BIH VAS DA KOD SLIKE UZMETE PREKO SLIDEA JER PREKO IMAGESHACKA
ĆE VAM SMANJAITI VELIČINU(NO NEBITNO)
7.KADA UZMETE VILO KOJU SLIKU ILI
SLIKU KOJU STE NARUČILI TJ.KADA JE STVITE NA BLOG
JAVITE PREKO KOMMA
TO JE TIH 7 PRAVILA...MOLIM VAS POŠTUJTE IH
A SUB-NED MOŽETE NARUČIVAT SLIKE DO MILE VOLJE
SLIKE ĆE BITI GOTOVE ISTOG DANA KADA IH NARUČITE

I NEŠTO OSNOVNO:NE VRIJEĐAJTE ME PREKO BLOGA
AKO IMATE NEŠTO REĆ RECITE MI U FACU!


JOŠ JEDNOM GOVORI:
PRIJE NEGO ŠTO UZMETE SLIKU OSTAVITE KOMM
DA STE UZELI


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr