I'm back


Dakle ja sam se vratila. Vjerojatno nema puno vas koji me se sjecaju, no valjda postoji netko tko me se sjeca.
Pocet cu iz pocetka. Ako netko zeli da ga ubacim u pricu neka mi ostavi u komentaru, iako ce mi trebat neko vrijeme da poslozim sve vase opise i linkove u boxu (i nimalo se ne veselim tomu :P). Kad stignem napisem i post koji se zapravo odnosi na pricu. :)
Isto tako bih molila da mi ne ostavljate komentare tipa 'super post imam ja novi, svrati do mog bloga' i sl. Jer onda odmah znam da nisu ni procitali post :) (bez uvrijede naravno).
Do slusanja :D


06.09.2007. | 17:11 | 17 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Bzvz lol

Moj hpff. Ako vam se ne svida nemorate citati belj
Ovo radim samo iz zabave i zaboli me ako mislite da nisam normalna fino
Prije sam pisala hpff i ovo je link

Ako netko zeli u pricu neka mi ostavi svoj opis u komentarima. Znaci na koju godinu zeli, u koji dom i koju sliku (iako jos nisam sigurna da cu stavljat sve slike u box). Ako netko zeli u linkowlje neka se isto javi hehe


Likovi u prici

Anna Rackwish
Navrsila sa 17 godina i pohadam sedmu godinu u Hogwartsu. Ponosni sam Griffindor. Zivim u Hrvatskoj, iako sam rodena u Engleskoj, sa bratom, strinom, stricem i sestricnom. Roditelje su mi ubili smrtonose. Za brata sam saznala tek nedavnom, spletom okolnosti. Najbolja mi je frendica Isabell Black. Najdrazi predmet su mi Carobni Napitci i Preobrazba. U metlobojskoj ekipi sam na mjestu lovice. Ne volim okazivat osjecaje iako sam vecinu vremena vesela i hiperaktivna. Jako mi dobro idu neverbalne carolije, i okulument sam i iligment. Imam sovu koja se zove Nemes. Najdraza boja mi je plava.

Jason Rackwish
Moj brat za kojeg sam tek nedavno saznala. Razdvojili su nas kada su mi roditelje ubili. On je pohadao skolu carobnjastva u Australiji. On je isto u Griffindorima na sedmoj godini. U pocetku sam nam odnosi bili cudni i ukoceni, ali nakon nekog vremena se se popravilo. Mogu mu sve reci i obratiti mu se ako trebam pomoc. Odlicno mu ide Preobrazba i Carolije. Veseljak je kao i ja. I na meti svih slobodnih cura u Hogwartsu.

Isabell Black
Moja najbolja prijateljica i osoba kojoj se mogu obratiti za apsolutno sve. Nadimak joj je Isa. Isto je na sedmoj godini u domu Griffindora. Majku joj je ubio Lucius Malfoy. Najdrazi predmet joj je Skrb za magicna stvorenja i Preobrazba, a mrzi Proricanje sudbine (nema unutarnje oko lol). Igra odlicno metloboj i kapetanica je Griffindorske metlobojske ekipe. Registrirani je animagus i pretvara se u jednoroga. Odlicna je frendica, mogu racunati na nju u svakom trenutku i za svaki problem



Zasad nema slika, doci ce kasnije kada sredim sve. Linkove isto jos trebam sredit. Osobe koje zele u pricu neka se jave :)