Free Web Site Counters

Malo nešto o meni
Nema tu se šta puno reći,radim ,trener sam nogometa,zanimljivo mi je dizajnirati web site-ove,nisam više toliko mlad iako se tako osjećam pa zato se i upuštam u ovakve stvari.
Otvoren sam za sve vrste razgovora.

Ekspertize,kojekakve

15.12.2010., srijeda

Lopta je okrugla..ali ne uvijek!

Oooooo.....pozdrav blogašima,svima,i onima koji lajkaju putem fejsa.waveDugo sam razmišljao da li da opet nešto napišem ili ne,navuko se na fejs,ovo zapostavio iako barem u današnje vrijeme ima toliko materijala za pisat da ni tri bloga od jednom ne bi bilo dovoljno izreći sve misli koje mi se roje po glavi,a koje bi bilo lijepo komentirati ali.....smokinDa,moglo bi se tako reći....pljuga!Definitivno zaboravljajući kako je to bilo biti mlad,više nehodam i razmišljam,već sjedim za kompom u ove hladne dane drugujući sa fejsom i gledajući budućnost "lijepe naše"eek,kako hitronogo skakuće prema Europi u kojoj vlada blagostanjemouthwash,vladavina pravaburninmad,a nadasve "poštenje"headbang....A mi ,mali balkanci željni svega toga što "nemamo",gledali smo velikim okicama Njofru,pa malog Ivicu,pa velikog Iveka i sad.....kasnije o sadašnjosti,da nama malim balkancima pruže mrvicu Europskog kruha.A ono kriminalac do kriminalca....Pružili su ono nama "mrkvu i batinu",a mi mali naivci njačemo ali i dalje pokušavamo dohvatiti mrkvu.Stvoriše oni standard za "onih 200..."mad,a nama utrpaše Evropu sa njihovim cijenama i albanskim "platama" ( da bude jasno ne podcjenjujem nikoga iako stavljam u kontekst neke imenice) ,a nama i to nije dosta,uživamo u sadomazohizmu trpeći stoički da nas sad više ne cipelare već gaze i to đonom,dobrano.Cuker nam se stalno osmjehuje govoreći kako je to sve normalno i da idemo putem u kojem smo našli put prema putu ...i tko zna kojem putu ali nema tu kraja jer ovaj put na koji su nas nasankali je put bez povratka....cry.Žalosna je ova naša lijepa što ovaj narod naš i dalje ovo sve gleda,podnosi ,a oni koje kakvi Rokosi,Cukeri,Keksovi,Smranaderi .....i dalje sprdnju rade po medijima cirkusirajući po Remetincima,saborima i inim ustanovama,svaljujući nekakvu odgovornost jedni na druge,sa svojim podebelim računima stavljenim na tko zna čija imena i tko zna gdej(negdje u nekoj Klingorskoj banci na tamo nekoj planeti majmuna)namcor,puštajući kapitalističkim lešinarima da ubijaju i posljednje atome snage svog naroda smješkajući se kao da se ništa ne događa.A mali balkanci i dalje gledaju velikim okicama u velike i male kipove čekajući svoju mrvicu Europe.....bang. Hoće li ju dočekati?Ne daj Bože,jer nas tada neće biti.....ludLoša misao,možda jesam malo spaljen ali zaključak se sam nameče....sorry ako netko drukčije misli.

- 21:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vic tjedna
1)
Bili tata i sin zec u šetnji.Vrate se,tata usran,sin popišan.
-Šta je bilo? - upita mama.
-Da si vidila kako medo briše guzicu s tatom,i ti bi se popišala od smijeha.
2)
Pita učiteljica Ivicu:
-Zašto opet kasniš u školu?
-Pa,morao sam voditi kravu pod bika!
-Zar to nije mogao tata?!
-Ne,to mora baš bik!


3)
Što kaže Crnogorac kad se probudi nakon petgodina iz kome?
-Bože,da mi se je naspavat pa umrit.