Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O našem blogachu....i nama (:...

Heii....Paa...Owaj blog che bit najwishe o nama...nashim zhiwotima....i tako tim stwarima ;)...

Zašto smo otvorile ovaj blog?? cool

Svaka od nas ima svoj blog, ali mi smo se jednog dana sjetile da bi mogle napravit zajednički kad smo već u tom blogerskom svijetu....
Volimo blogove, a i mi smo best frendice....

Što se nadamo?? thumbup

Da će ovaj blog bit oke ;) i da ćete ostavljat komentare....(ne prewishe ali bar malo pa vrijedne),...i da chete nam chitat post...i to ;)...

PROČITAJ! mad

Ovo je poruka svim onima koji će ostavljat ružne komentare itd. (ne mislimo na primjedbe kojima želite savjetovati nas il nekog nego baš na namjerno ostavljanje spama)

Poštedite nas vaših glupih komentara a ako imate nešto tako za reći bolje zadržite to za sebe! Ako vam se ne sviđa naš blog ili mi ... onda ga zaobiđite i to u širokom luku...
Samo da vam kažemo....spam komentare brišemo!
I...još nešto...NE ostavljajte nam lance sreće!!

Nashi msnowi...i mailowi....

Anna ~ annchica_12@hotmail.com
Ela ~ ela_nutella@hotmail.com
Anna ~ justme12@net.hr
Ela ~ ela_nutella@hotmail.com
To bi bilo to....PuSsA....

~ LiNkOwI ~

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Annin blog!
Elin blog!
Monika (:
Ena, Annina frendica! Lana Jurčević!
Jacques!
Sestre Husar!
Luka Nižetić!
Gloria =)
Barby =)=)
To be added....

MihaelAaaaa :)

BOK!wave
ZOVEM SE: Mihaelacerek
ŽIVIM U:Crikvenicirolleyes
IDEM U:6. razredzijev
IMAM:11 godina
PO HOROSKOPU SAM:škorpion
VOLIM:povjerenje, iskrenost,druželjubivost...smijeh
NE VOLIM:bahatostheadbang, ogovaranjenamcor..spletkelud...
NAJBOLJA PRIJATELJICA MI JE: Annamariakiss
NAJBOLJI PRIJATELJ MI JE:Eda, Dinokiss
NAJBOLJA PJEVAČICA I PJESMA:Lana , Hilarycerek....i puno ih ima..cerek
NAJBOLJA GLUMICA I FILM:Antonia Šola,Hilary,Linsdaycerek.... i ima ih puno cerekwavewavewavewave

AnnamariAaaaa :)

Hey! smijeh
Zovem se Annamaria cerek
Živim u Crikvenici hrvatska
Idem u 7. razred thumbup
Imam 12 godina yes
Po horoskopu sam ribica cool
Volim svoju obitelj,svoje 4 best frendice,životinje (pogotove pse i mace), staaaarke i muziku, pepperse itd., čokoladu cerek lud, blogove,svoj 7. a razred,spavati,telku,mob, partye, ljeto itd... itd...itd....
Ne volim licemjere,lažljivce,dvolične ljude, svađe,školu, kad ne mogu van il na plazhu hh...
Naj frendice su mi Mihaela cerek, Ena cerek,Barbara cerek i Gloria cerek!
Naj frendovi su mi Lovro...Paulo......
Naj pjevačice...uf...Hilary Duff, Lindsay Lohan, Lana Jurčević, Rihanna....
Naj bandovi...NICKELBACK!Red Hot Chili Peppers, P!ATD,
Naj pjevač.....Chris Daughtry...Enrique I hh....i poono nekih,...
Naj pjesme..SWE od Nickelbacka,..Bleeding Love, Thnx 4 the mmrs od Fall out boya..blabla..
.Naj glumice...Hilary Duff,Lindsay Lohan, Jessica Alba,Mary Kate & Ashley Olsen....
Naj filmovi...Mean Girls,Step Up, Devil wears Prada, Puno od Olsenica, Lizzy McGuire,She`s the man i josh jako poono njih
cerek

subota, 08.12.2007.

Nakon duuugo,duuugo vremena!!!

sretanEvo nas opet...iako je prošlo kao što u nasslovu piše , dugo vremena...sjetila sam se napisati post...hvala bogu!!!

I tako , život se mijenja...svima...sad sam 6.raz a Anna 7. imamo tolko obaveza da niš ne stignemo...
AL OK opet smo tu...
U međuvremeu počeo je Big Brother, Showtime, Ples sa zvijezdama i ko zna šta sve ne...Nadam se da vi praite kao i mi te showowe...(koja čudna riječ=))
Razmišljala sam i ...došlo je vrijeme da stavimo svoje slike na post...nooo, ne znam da li bi se Anna naljutila zbog toga...pa ćete još malo počekati...stavit ću slike sa revije 19.12...pa ćete vidit, a do tad samo slike naših naj pjevača,glumaca itd.

Bliži nam se i Božić...svi ga jedva čekamo ...puno darova, purica,mlinci(naravno ja uvijek na hranu mislim..lol),bor...ove nedjelje druga svijeća sa adventa...i tako...Ja osobno idem u Šibenik...što jedva čekam...(probala sam nagovorit sestrični i tetu da dođu ovdje...al...još nisam uspjela, poželite mi sreću!)
Božić namjeravam provesti ...hm...zapravo nisam oš puno o tome razmišljala...al mogla bi počet...
Nadam se ( zapravo i znam ) da svi vi imate gdje i s kim provesti Božić...ali jadna ona djeca i odrasli koji nemaju nikoga...koji žive na ulicama... tuzancryno odmah mi suze na oči dođu...ti jadni ljudi...neću dalj ni pričat jer ću se rasplakat pa će me brat i mama gledat,ono,*zašto plačeš*...ko iz vedra neba...al ok dosta šale...moram ić...kiss i imam new post na new blogu...pa svratite majne blog

Image Hosted by ImageShack.us


Mihaela



| Tvoj trag! (3) | ... | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.