13.10.2006. / petak

PETAK 13.

Moj 1. postsmijehmah....zapravo drugi.ludugl...
danas je PETAK 13.nije da sam praznovjerna,nut
ali mislila sam da mi dan neće proć tak dobroeekeek....
.i zapravo nije krenuo dobro...prvo se nisam stigla spremit za školu puknucui onda su mi 2 busa prošla pred nosom
jedan za drugimnamcornamcori onda idućeg nije bilo pola satapuknucupuknucuburninmad., ali sam uspjela
stić u školu!jedva!mad
Kad sam došla u školu počelo je sve dobro....
.vidla sam nekog kog sam htijela vidjet....thumbupsmijehsmijeh, pisali smo poslovne komunikacije...
..i onda me žena digne poduzetništvobangheadbangmad
i fala Bogu dobim 3 ( a znala sam bar za 4, ali nema veze) i
to zato kaj me žena (raska)mrziludnamcor.....
dođem doma i idem zvat SVOJU kissinesicu....
i sad mi pričemo kaj če ona furat van sutra
i ja kažem da nemam pojma kaj ču ja furat.....:smijehi i
natO mi moja ines kaže da kak mogu nezna kaj ću obuć,
da ona zna već 3 subote unaprijed kaj će obuć....headbangludheadbang...pitam ja nju na to
"ines jel znaš ti kaj češ obuć na svoj sprovod?"
a kaže ona meni"pa kak ne bi znala....,
crni minjak, crne balerinke i rozu majcu!"ludheadbangdeadbangludzamislite
babu od 90 i nešto godina u minjakuzujo.......
i sad u nevjerici idem spavat...brijem da ću sanjat to kaj je rekla....
PUNO POZDRAVLJAM SVOJ NAJBOLJI 1.C RAZRED, POSEBNO SANDICU, MARIJANU, UNU, KATARINU, ANU, DARIJU, MAGRALENU, PETRIVU, INESICU, VLATKICU....I SVOJU INESICU I SVIMA ŠALJEM BIG kissKISSSS!!!kisskisskissmah

- 23:35 - Komentari (30) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.