Backgrounds FreeGlitters.Com MJESEČNICA - Zašto blog mora imati ime - Blog.hr

smijehja i moja mala sekicaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

nutmoje mažoretkinje
(cura skroz lijevo nije, ona mi je samo frendica)waveFree Image Hosting at www.ImageShack.us


kissmoje 2 najdraže ovčicekiss(piše krivi datum na slici,to je bilo 26.06.06)Free Image Hosting at www.ImageShack.us



i njih dvije su mi isto superthumbupthumbup(ovo je isto bilo 2.06.06.)>Free Image Hosting at www.ImageShack.us



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Zašto blog mora imati ime

06.07.2006., četvrtak

MJESEČNICA

DANASno JEbang TOČNOburninmad
MJESEC headbangDANA OTKAKO mad MI JE NETKOblabla ČOPIO MOJ MOBITEL(SAMSUNG E730)burninmadburninmadburninmaddead
headbangNISAMnamcor GA IMALApuknucuburninmaddeadnononomadmadblablablabla NI 2 MJESECAnamcor.A KAJ JE NAJ BOLJE puknucuJA BRIJEM DA MI GA burninmadburninmadburninmadJE deadNETKO IZ puknucuŠKOLE ČOPIObangNETKO JE BIO burninmadTOLKAnamcor PEDERČINA PA GA JE ČOPIO!!!!I SAD MORAM IMATblabla SRANJE OD deaddeadburninmadburninmadpuknucupuknucublablablablanonononoMOBITELA SAMSUNG E 600"!!!blablablablablabla
AKO NETKO ZNA NEKOGpuknucu NA PODRUČJU VELIKE MLAKE I GORICE bangburninmadburninmaddeaddeadnamcornamcornamcornamcornamcornamcorblablablablablablablablaburninmadburninmadburninmadDA IMA TAKAV MOBITEL OD blablaPOČETKA 6. MJESECA , NEK MI SE JAVI!!!!


POZ I WELIKA PUSA SVIMA KOJI ME KOMENTIRAJU!
dead

- 23:50 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni.....
*zovem se ana
*odazvat ću se i na ćelava, pijana, grga,dosadno derište,...
*rođena sam 9.12.1991. u Zagrebu
*škola;ekonomska
*imam mlađu sestru koju "obožavam"
*slušam sve i svašta
*najserija; CIS NY, vatreni dečki, pod istim krovom, ...
*najfilm;
Titanic, Sin city, ...
*najfrendice;ana,maja,ines, lobica, smola,...
*najfrendovi;luka, buza, krilić, antonio, dražen
*bavim se mažoretkinjama (sad će 5. godina)
Backgrounds FreeGlitters.Com