........ZAPALITE ŠKOLU TAJ LUĐAČKI DOM..........

13.01.2006., petak

.....!!!EvO MaLo SmIjEhA!!!......

Došao pacijent liječniku.Poslije pregleda liječnik ga upita:
-Izgledate vrlo iscrpljeno.Kolikospavate svakog dana?
-Oko dva sata.
-Čovječe,pa to je premalo!
-Da,ali noću spavam oko sedam sati!

Juri puž šumom i vidi ga roda.
-Zašto juriš,puže?
-Šuti,došla financijska u šumu a ja imam kuču,žena ima kuču,djeca mi imaju kuče...
Stane bježati i roda i tako naleti na medvjeda.Pita je medo:
-Kud žuriš,rodo?
-Šuti došla financijska u šumu a ja živim na visokoj nozi,žena mi živi na visokoj nozi,djeca mi žive na visokoj nozi...
Počne bježati i medvjed te naleti na majmuna.Pita ga majmun:
-Zašto juriš medo?
-Šuti došla financijska u šumu a ja imam bundu,žena mi ima bundu,djeca mi imaju bunde...
Što če,počne bježati i majmun.Bježi on tako,bježi i odjednom mu padne na pamet:
-Pa čekaj malo,...Zašto ja bježim-ja gologuz,žena gologuza,djeca gologuza...

Novog vozača upita prijatelj:
-No kako ide vožnja?
-Onako,šahovski.
-Što ti to znači?
-Pa čas udarim pješaka,čas konja!

Dva lopovaprovalila u ured na v rhu nekog nebodera.iznenada začuju kako netko dolazi.jedan od njih reče drugome:
-Nadrapali smo ako nas uhvate.Iskači kroz prozor!
-Nemoj se šaliti!Pa na 13 smo katu!
-Skači!Nije vrijeme za praznovjerje!

Na dan sprovoda udovica plačno objašnjava svojoj prijateljici:
-Radio je sve što je4 mogao kako bi me razljutio.
Mjesecima več pripremam savršeno ubojstvo,a onda on tako neoprezno stradao u prometnoj nesreči!

Stražar ulazi u ćeliju na smrt osuđenog robijaša i obrati mu se:
-Sutra,prije nego što vas posjednu na električnu stolicu pitat če vas za posljednju želju.
-Da pa?
-Vama je ionako svejedno.Zamolite ih da mi povečaju plaču!

Nemoj se zezati samnom jer ja znam karate,judo,kung-fu,taekwando i još 47 drugih opasnih priječi!
- 11:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...pa ništa posebno...mala zabava...uz puno komentara,,naravno....

Linkovi