........ZAPALITE ŠKOLU TAJ LUĐAČKI DOM..........

30.12.2005., petak

...,..,.....pa da se ubijem....,.,.....,..

...koji primamljiv naslov...možda bi večina od vas to i htjela....ma šalim se......evo ovako....hm....ivana...koja tema....ako niste znali ivana je jedna moja frendica s kojom provodim najviše vremana.......nočas sam spavala kod nje....sve ok.....nije bilo svađe......no ujutro.....ma šalim se i ujutro sve ok....ma da ne odugovlačim....išle ona tina i ja sa sestrama do drvenparka da ih izgađamo....pošto je napokon pao snijeg....ja bila sva mokra i otišla se kuč presvuč....kad sam se vratila ivana je tamo bila s martinom(tinom).....i nešto se durila...ajd dobro pa neču trčat za njom....ja ošla sastrane.....ma sad je tak-tak...pa bit če sve ok....ona je meni super a i tina je ako moram birati između njih najrađe se neču družiti ni s jednom......jjjjjjooooooooooooojjjjjjjjjjjjj DI ČU ZA NOVU.......?????????????????
- 15:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...pa ništa posebno...mala zabava...uz puno komentara,,naravno....

Linkovi