< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ljudi,zabavite se!!Free Counter
Free Counter

Text Gif Images

Text Gif Images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Text Gif Images

Text Gif Images

image hosting file hosted images

image hosting file

Girl Gif Images

Girl Gif Images

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

nešto o meni...

imam 12. godina
totalno sam zatreskana u jednoga...
volim gledati TV i što još volim? ah da gledati TV
bavim se odbojkom, učim svirati gitaru
imam stariju sestru s kojom se samo svađam
najbolje su mi frendice: fani iz splita i iva iz bjelovara
najbolji frend znate onaj jedansmijeh
profesori su mi koma u lošem smosluheadbangheadbang
i to vam je sve o meni
image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace

Text Gif Images

Text Gif Images

LJUDI!!KOMENTIRAJTE MI BLOG PLEASE!!
Gif Flower Images

Gif Flower Images

MySpace hosted images

MySpace

Gif Sentence Images

Gif Sentence Images

Gif Heart Images

Gif Heart Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images

Gif Heart Images

Gif Heart Images

Gif Heart Images

Gif Heart Images

Bears Gif Images

Bears Gif Images

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace

MySpace images

MySpace

Blog images codes

Blog images

Flowers Gif Images

Flowers Gif Images

Love Gif Images

Love Gif Images

četvrtak, 03.05.2007.

neki spotovi koji su pobijeđivali na dječjim izborima


nika turković-hej mali

Svakog jutra kad se probudim,
Ja pomislim na tebe
I kažem si:
Danas ću u školu i opet vidjet ću ga,
A on će me gledati kao nikada.

Hej mali kako mi nedostaješ
Hej mali uvijek moje oči traže te,
Hej mali da li znaš da volim te,
A ti samo gledaš me. 2x

Danas sam tati rekla svoju tajnu,
I jako se začudio
Jer još nikad nisam tako voljela,
Kao ovaj put.

Hej mali kako mi nedostaješ
Hej mali uvijek moje oči traže te,

Hej mali da li znaš da volim te,
A ti samo gledaš me.
Hej mali kako mi nedostaješ
Hej mali uvijek moje oči traže te,
Hej mali da li znaš da volim te,
A ti, ti, ti, ti
A ti, ti, ti, ti
Samo gledaš me .......


mateo đido-lea

Lea
Lea je ljubav jedina, prava
kada nije samnom puca mi glava
obrazi crveni, nered u glavi
kad Leu vidim na sve zaboravim
nije me briga dobit ću asa
kada se zaljubiš nema ti spasa.

Prijatelji tebi govore
da ja nisam Lea za tebe
srce tvoje tebi reći će
tko je pravi dečko za tebe

Lea je ljubav jedina prava
zbog nje u školi ja glumim lava
kad škola završi kući je pratim
noću ne spavam samo se patim
poruke joj šaljem, prsti mi se tresu
bože da li znam pravu mail adresu


Prijatelji tebi govore
da ja nisam Lea za tebe
srce tvoje tebi reći će
tko je pravi dečko za tebe


Antes Muerta Que Sencilla by Maria Isabel

El pintalabios, toque de rimel
moldeador como un artista de cine,
peluqueria, crema hidratante
y maquillaje... que es belleza al instante!!
abre la puerta que nos vamos pa' la calle
que a quien le importa
lo que digan por ahi

estribillo:
antes muerta que sencilla...
ay que sencilla..
ay que sencilla.. x2

Y es la verdad porque somos así
nos gusta ir a la moda, que nos gusta presumir
que más nos da que digas tu de mí
de Londres, de Milano, San Francisco o de Paris

y hemos venido a bailar...
para reir y disfrutar
después de tanto y tanto trabajar
que a veces las mujeres necesitan
una poquita, una poquita....libertad

muchos potajes de los de antes
por eso yo me muevo asi con mucho arte
y si algun novio
se me pone por delante
le bailo un rato unas gotitas
de chanel nş4 que es mas barato
y a quien le importa lo que digan por ahi...
antes muerta que sencilla.....
antes muerta que sencilla

y hemos venido a bailar... para reir y disfutar
despues de tanto caminar
que las muejres necesita una poquita...
una poquita libertad...

antes muerta que sencilla...




| komentari (49) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.