Objavljeno: utorak, 25.03.2008.

Novi postek....

kažete....bilo je i vrijeme....ja isto mislim....thumbup
šugavo se osjećamdead....toliko se glupih i nejasnih stvari dogodilo u zadnje vrijeme....najviše me pogodila smrt Frankecacry....bila sam mu na sprovodu i shvatila sam da toliko ljudi zapravo žali za njim....bio je dobar dečko i frend....no
i to je najgore....no on nas sad čuva s mjesta gdje je puno ljepše nego na ovom šugavom svijetu....sretan
no idemo na vedrije teme....bijah u Bestu....volim to mjesto....bila sam na
partyu....imena Direct Drive....bolesnolud....počela sam slušat tu muziku i jednostavno me ispunjuje....na nju se mogu opustit,plesat i iživljavat....istina da Techno prži mozaklud....al meni nema kaj spržit pa me to ne brine...LoL....belj
nisam bila na Šibeniku....nakon svega kaj se desilo jednostavno mi se nije dalo....a i nisu pustili ove da uđu...zbog transparenta....idiotiheadbang....eto ljudi....neda mi se više pisat....ugl. znate da sam živa i zdrava....dobro ne zdrava..LOL..al živa sigurno....pusam vas sve....MAH MAH mahmah
sretanDINAMO JA VOLIMcerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}