Objavljeno: nedjelja, 25.03.2007.

KO ĆE DRUGI NEGO DINAMOVEC???!!!

ugl...jučer je Hrvatska igrala protiv Makedonije....

Image Hosted by ImageShack.us

nisam bila...nije mi se dalo...bijah u Štrosu....xD...
...nije dobro krenulo za naše...no
neki tam čmar Sedloski je u 36. min zabio gol i tako
makedinci povedoše...headbang
...onda je u igru ušao Srna....
Sedloski je napravio faul na Srnom i dobio 2.žuti...smijeh
i izletiše čmarni momak van...wave
za 1:1 Srna je pogodio iz slobodnjaka...ljepo...
u 88.min....OPET Srna uposluje Eduarda...cerek
i moj Dinamovec zabija za konačnih 2:1...thumbup
pohvale su stizale i za mog Lukicu,za Čorluku...thumbupcerek
ugl...za sve Dinamovce....thumbup

EDUARDO JE NAŠ ISUS....XD...UVIJEK NAS SPASI....lud
on je naše zlato koje trebamo čuvati i njegovati....
....uh šta sam se opametila.....bang
.........ajde ljudovi pozdravljam vas...
........idem srat....xd...LoL...dead

Image Hosted by ImageShack.us
on mi nije igro al ga jako volim....cerek...šta bi mu sve radila....

Image Hosted by ImageShack.us
...ja njih dvojicu VOLIM....jako cerek
.....smijeh......DINAMO JA VOLIM......cerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}