Objavljeno: ponedjeljak, 12.03.2007.

SUBOTA.....xD.....

...strašno....neam komentara....a kad vam kažem zašto neam komentara...
shvatit ćete....ugl...bijah u Saloonu....xD....bang...ubi me...
al morala sam ić...frendica mi je slavila roćkas i nisam joj mogla reć da nemrem doć jer
ne izlazim tam....pa cura bi me objesila za trepavice...xD...
....zbarila sam se s nekim Alenom...i profurah s njim...
al mi sve to nekak prebrzo odvija...i lik me nerva....valjda ne bu ovo čitao...
i ne želim više bit s njim....i ne želim više pričat o tom danu...
....samo ga želim zaboravit...
no zaboravimo prošlost...
gledajmo u budućnost...ili ipak NE....
u srijedu ispravljam kulju iz kemije sa polugodišta...xD
dršte mi fige..
moram to ispravit jer inače neću ić na tekmu Dinamo-Hajduk u srijedu...
....ni prošlost ni budučnost mi nisu idealne...
pa bum se ja zadržala na sadašnjosti...
...živim iz dana u dan....
i tako je najbolje...
...ili ne...
al ja tako živim i živjet ću...
.....u vjeke vjekova...amen
xD...
DINAMO JA VOLIM....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}