Objavljeno: ponedjeljak, 18.12.2006.

JOŠ 4 DANA ŠKOLE.....

aha ljdovi moji...još samo 4 danasmijeh....ajme jedva čekam......proći ću s 4 al nije bitno....i neam niti jednu kulju....al to je normalno pošto sam u osnovnoj...vidli bute me u srednjojbang.....uspjeh nagovorit staru da ne idem na skijanje...tak da sam u Zagrebu cijelo vrijemethumbup.....ja volim bit u svom Zagrebupartysmokinthumbup.....niš od Austrije i skijanja ove godinethumbup....juuuupppppiiiiismijeh....dopizdilo mi je više.....headbang...da još jedna napomena....molite se za menezujo.....jer mene bu Dinamo kojeg volim najviše na svijetu strpo u grobyes....jučer....kad je igro protiv Zagreba...izgubio je....OD ZAGREBA.....XDbangburninmadheadbang......i ja sam doživjela slom.....poludila sam...pukla....MENI JEDNOSTAVNO NE IDE U GLAVU DA ONI POBJEDE HAJDUK 4:1madheadbang.....KOJI JE 5 PUT JAČI OD ZAGREBA....A SA ZAGREBOM SE TAM KURČE I KAJ JE NAJGORE NEMREJU POGODIT GOL S 9 METERAbang.....ONI SU MI NEKI PROFESIONALNI NOGOMETAŠInono...DA ...A JA SAM PAPA....DA...DA...DA.....KAK SAM SAD ŽIVČANAheadbangmad...NIŠ IDEM JEST ČOKOLADU....PUSA SVIMA....moram ovo napisat....DINAMO JA VOLIMcerekcerek.....usprkos svemu....smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}