Objavljeno: ponedjeljak, 11.12.2006.

HA....IDEM....A VI SE FUKAJTE....2 dijela posta...opet.....

1.DIO:....ugl...sutra vam se u Domu sportova održavaju utakmice u malom nogometu.....i meni je moja raska koju inače MRZIMburninmad dala besplatnu kartu za tosmijeh....ne samo meni neg cijeloj školi....onima koji su htijeli....a ja ne bi bila ja kad ne bi uzela tu kartu....ugl....oni koji žele ić karta vam je 30 kn....al ono najbitnije.....IDEM NA TEKMU DINAMO-PULAsmijeh....u 17 sati.....I TAK SAM HEPI ZBOG TOGAsmijeh......jupiiii.....da.... nisam vam ja u najboljim odnosima sa svojim malim mozgićemlud ....tak da...imajte razumjevanja....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

2.DIO:...:::SUBOTA:::...LUDILO........party
napokon sam imala jebenu subotu nakon DUUUUGOOOOO vremena.....ovako:prvo smo se našle Ines,Lucija i ja...oko 18....dobro....dođe Kula i mi s njim završimo u Feraxu(jedan birc u našem kvartu)....i oko pol 8 steraju nas iz birca jer neamo 15 god...bla,bla,bla...a kaj je najbolje pol nas je imalo 15....xdbang....i tako mi do 8 čekale emu i petru...i one došle...i mi neamo kud....žnj....onda smo se smislile i odlučile da gremo u Močvaru na Dirty dance....i oko 9 mi krenusmo prema močvari jer je to počinjalo u pol 10....i mi po nasipu koji je bio pun glista....FUUUUUJJJJ meni se život zgadio!!!!!nonoeek

Image Hosted by ImageShack.us

dobar tek svima koji žderu pred kompom....ko ja....haha kak sam zlamad

i....gdje stadoh.....da ....sjetih se.....onda mene ema pita dal iam žvaku...a ja kažem da iam, al u ustima...a ona:daj mi pola....i tak kad je ona meni vadila žvaku iz ustiju....malo glupo zvuči...znam....ugl....UGRIZLA ME ZA GORNJU USNICU.....I JOŠ IAM RUPU NA ČUBI....XD...ŽNJ....bang
I dođosmo mi do Čvare.....tam čekamo da kupimo kartu 20 min...onda čekamo da nam onaj lik da onaj žig....i napokon uđosmo....I kaj dobite kad spojite:PIVE NA HEKTOLITRE+DOBRA MJUZA=DOBITE....JEBOZOVNU SUBOTU......i tako ja dođoh u pol 12 doma....niko mi niš ne kaže....a staroj je bilo i bolje da mi niš nije govorila jer je gospodična došla doma u pol 3....xd...i sad:KO TU NIJE NORMALAN??????!!!!!headbang
ETO TO VAM JE TO ZA DANAS....
DINAMO JA VOLIMcerek....AJD MRŠ SVIMA.....wave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}