Objavljeno: ponedjeljak, 04.12.2006.

IDEMO ISPOČETKA........

TAKO JE....ugl.da ne duljim previše...imah je svoj blog....zvao se DINAMO JA VOLIMcerek...onda se našlo neko kreleburninmadburninmad koje je saznalo moju lozinku....ne pitajte me kak.....i onda mi je to krele po imenu ANTEheadbangburninmadmad po cijelom blogu napisalo HAJDUK i izbriso mi je 80 % postova.....i tako ja zbrisah svoj blogno....i sad radim novi....i ja ko ja to sam krele malo zašamarala...malo punosmijeh....i od tog dana kada je njega izašamarah ja ga ne vidjehsmijeh....ja sam hepismijeh....kul....ovaj blog će bit ko onaj stari.... o DINAMUcerekthumbupsmijeh...i meni....pogledajte naslov.....nadam se da ću u poslovanju s ovim blogom biti jednako uspješna ko s prošlimthumbup....pusa svimakisswave....DINAMO JA VOLIMcerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}