< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by: LiLBuTEviL

opis mog blogeka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~MY WORLD,MY RULES!
I'M FUCKING PRINCESS HERE.~


Secrets

mallo glazbice....3 su pjesme

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons



MusicPlaylist



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

moji linkofi

CoLoRfULL

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
youtube

sad idu moji kul pipli.......fino
°°moja sis°°
°°nex°°
°°tena°°
°°mihaela°°
°°bubamarica°°
°°anich°°
°°mare°°
°°mateich°°
°°nikolina°°
°°life of a girl°°
°°sweet little world of designs°°

Image and video hosting by TinyPic
moj banner.stavite si ga na blog.ak hoćete.hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<---sAm RuLeSs--->

°pametni su piplsi smislili x u desnom kutu ta da ak vam se ne sviđa jedan vas klik dijeli do izlaza iz moga svijeta.
°blago rečeno ne serkajte mi po blogu.
°lance mi ne ostavljajte.brišem ih. x]
°samo uživajte

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje sličke.....

jus colorfull

Crazy

colorful !

Photobucket

o anjushi....=)

ja sam anja.
prezime nije bitno...
završila sam 5.razred
imam jednu sis
nadimci su mi anjush,anjushka,anjusha(malarolleyes)
sad neke stvari koje (ni)ste znali o meni...
da....

°sam uvijek vesela°
°sam najgora kad puknem°
°obožavam svoju ekipu°
°sam jako znatiželjna°
°sam uvijek u pokretu°
°obožavam plesati°




-----VoLiM-------
°°starke°°
°°MSN°°
°°moj blogec°°
°°životinje°°
°°nogomet°°cerek
°°jednog dečeca°°nut
°°pingvine°°cerek
°°svoju ekipu°°
°°obitelj....rolleyes°°
°°mP4°°
°°tračat°°nut
°°lizalice°°
°°dr.housa°°
°°spužvuboba°°
°°more°°
°°plažu°°




~~~~~Ne VoLiM~~~~~
°°bube°°
°°bit bolesna°°
°°živčane,sebične,bahate....°°
°°ne biti u pravu..°°lollud
°°školu...°°pjeva
°°povrće°°nono

ima još puno toga al mogla bi do sutra nabrajat...na vrijeme ću prestati....mallo ste me upoznali....
°
moj msn vam je:mali_pingvin11@hotmail.com
javite ak uzmete.=)




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



AVRIL LAVIGNE-MY HAPPY ENDING

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh...

Lets talk this over, it's not like were dead
Was it something I did? Was it something you said?
Don't leave me hanging, in a city so dead
Held up so high, on such unbreakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh

You've got your dumb friends, I know what they say
They tell you I'm difficult, but so are they
But they don't know me, do they even know you?
All the things you had for me, all the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

It's nice to know that you were there,
Thanks for actin' like you cared
And makin' me feel like I was the only one

It's nice to know we had it all
Thanks for watchin' as I fall
And lettin' me know we were done

He was everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

i za kraj...
vrijedi za sve vas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 17.08.2008.

All these days they go so fast,no they go so slow

evo mene čofci....
ja sam se danas vratila sa mora.bila sam u zagreburolleyesal samo na 2 dana fala bogu...reći ću samo nekima zašto...sry čofci al je onak....prajvit....yesne durite se...hh btw.znam da nećete jer vas nije briga...lol
meni je bilo super na moru.društvo,zabava,femili,plaža,more....hh...naplivala sam je jaaakoo.....al nisam baš bila u formi pa me sad mišići ubijaju....sada bek tu svakodnevnost....grad,gužvara....blaa,blaaaa....al dobrooo...bilo mi je pre******....išla sam u grad svaki dan...u šetnju,u kafiće...i nije tolka zabit..ima se gdje izaći van...sa društvom sam išla van i sa sekom....koja je jako dobro društvo...začudozujohh....zadnji dan su bili ogromni valovi pa smo se samo jednom okupali...al dan prije toga smo plivaliiiii....cijelu smo plažu prošli...pričat ću vam uživo pojedinosti...sad mi se baš i ne da...ups..namcorccc
sad bum vam vraćala kommiće i taaako....da....kad sam bila u zg-u išli smo pogledati u međuvremenu meni neki novi mP4....al nije valjo...stavit ću vam sliku njega kak je izgledao...svaku noć je bila uživo u "?"gitara i neki pjevač pa smo slušali....vidit ćete....sada ide malo sličkica....puuunoooo.....hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to je u zg-u.kod one nekakve fontane.gledim svoje starke.baš su mi kuuuul....hhsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


močim ruke...c-C-c

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pesek....il šta je već to....nije moj.to je u nekom dućanu.ne znam točno.namcor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to vam je moj nesuđeni mP4..kaj nije ljep??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


biokovo il neki već šit...iznad nas je smješten...i jeziv je mallo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


prekrasni zalazak slikan sa rive...sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


tu sam prebolesno ispala.slikala sam se to u autu na putu DO mora....cerekugl.to vam je moja nova friz.kratka jee....rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


još jedna slika slikana u autu....oke sam tu ispala.al vidi se da sam umorna.kako neću bit kad sam se digla u 6....burninmad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nešto ljepo.uhvatila sam sve u kadar.more,drveće,biokovo(dio)...i blaa,blaa...al je ljepo ispalo.kaj ne?zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kul mi je ta slika.tu malo pajkim..hh.opetludsvjetlost pada na mene.lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


rivica draga......hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to je ja mislim biokovo...lazesa šitnim mini drvetom u kadru.(koje se na slici čini veće od biokovalud)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to su ti poznati valovi koji su bili na zadnji dan pa se zbog njih nisam mogla pošteno okupati...burninmad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


vjeverica...moja frendicathumbup....in jor fejs čofci,vi je nemate.hh.(jadna trči popit malo vode.)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sis me uhvatila kad sam nešto govorila.to je na plaži.zadnji dan.bura me nosiiiiiii............nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


tu sam baš pozirala.isto na plaži.kul

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i evo gaaa.....finoza kraj...koktel bar "?"...bila sam tamo.zakon je....

eto ga čofci...gotovo je sa sličkama.nemam baš ništa više za reći...osim da sam napokon kupila uske traperice.njamipartyfinobeljcoolsmokinthumbupcereki još....NOVI MP4!!!!!!!cerekcerekhh moji snovi se ostvaruju.....super.ajde papa.voljam vas puno i fala na kommićima.puffa marikiss,siskiss,iwekiss,vjevericikiss,jelenikiss,larikiss,mateikiss,anikiss,mihaelikiss,njemukiss.....svima uglavnom.
°°PuFfA°°.....

P.S.gledala sam p.s.volim te i naravno rasplakala sam se...odličan film...cry





















<< Arhiva >>