< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by: LiLBuTEviL

opis mog blogeka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~MY WORLD,MY RULES!
I'M FUCKING PRINCESS HERE.~


Secrets

mallo glazbice....3 su pjesme

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons



MusicPlaylist



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

moji linkofi

CoLoRfULL

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
youtube

sad idu moji kul pipli.......fino
°°moja sis°°
°°nex°°
°°tena°°
°°mihaela°°
°°bubamarica°°
°°anich°°
°°mare°°
°°mateich°°
°°nikolina°°
°°life of a girl°°
°°sweet little world of designs°°

Image and video hosting by TinyPic
moj banner.stavite si ga na blog.ak hoćete.hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<---sAm RuLeSs--->

°pametni su piplsi smislili x u desnom kutu ta da ak vam se ne sviđa jedan vas klik dijeli do izlaza iz moga svijeta.
°blago rečeno ne serkajte mi po blogu.
°lance mi ne ostavljajte.brišem ih. x]
°samo uživajte

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje sličke.....

jus colorfull

Crazy

colorful !

Photobucket

o anjushi....=)

ja sam anja.
prezime nije bitno...
završila sam 5.razred
imam jednu sis
nadimci su mi anjush,anjushka,anjusha(malarolleyes)
sad neke stvari koje (ni)ste znali o meni...
da....

°sam uvijek vesela°
°sam najgora kad puknem°
°obožavam svoju ekipu°
°sam jako znatiželjna°
°sam uvijek u pokretu°
°obožavam plesati°




-----VoLiM-------
°°starke°°
°°MSN°°
°°moj blogec°°
°°životinje°°
°°nogomet°°cerek
°°jednog dečeca°°nut
°°pingvine°°cerek
°°svoju ekipu°°
°°obitelj....rolleyes°°
°°mP4°°
°°tračat°°nut
°°lizalice°°
°°dr.housa°°
°°spužvuboba°°
°°more°°
°°plažu°°




~~~~~Ne VoLiM~~~~~
°°bube°°
°°bit bolesna°°
°°živčane,sebične,bahate....°°
°°ne biti u pravu..°°lollud
°°školu...°°pjeva
°°povrće°°nono

ima još puno toga al mogla bi do sutra nabrajat...na vrijeme ću prestati....mallo ste me upoznali....
°
moj msn vam je:mali_pingvin11@hotmail.com
javite ak uzmete.=)




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



AVRIL LAVIGNE-MY HAPPY ENDING

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh...

Lets talk this over, it's not like were dead
Was it something I did? Was it something you said?
Don't leave me hanging, in a city so dead
Held up so high, on such unbreakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh

You've got your dumb friends, I know what they say
They tell you I'm difficult, but so are they
But they don't know me, do they even know you?
All the things you had for me, all the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

It's nice to know that you were there,
Thanks for actin' like you cared
And makin' me feel like I was the only one

It's nice to know we had it all
Thanks for watchin' as I fall
And lettin' me know we were done

He was everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

i za kraj...
vrijedi za sve vas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 22.06.2008.

samo je jedno u mom životu vrijedno.....jbg.zajebali nas-.-

čofcii.........ja napokon izašla iz kazne.....puppy face je upalio.....hh!
vidite naslov..haaaaa????ja poludila...glupi penali!jbt see!a dobro smo i dogurali kaj ne???
ja sam vam se napokon evo vratila...
1.zahvaljujem na kommićima.....
2.nedostajali ste mi
3.evo meee......
svašta se izdogađalo.....fakat svašta....ja sam evo peti završila i miss da ću s 5.0!!!!!!beljzuboroflcoolwinkyesdeadnaughtynutpartypartypartysmokinthumbupthumbupfino
evo jedna štafetica....ja sam je smislila...lol

Ime:Anja,Anjush-ka,-a….
Godine:11
Razz:5.a završila ja!lol

NAJ….
Najbolji okus:slatko,a nekad i kiselo…
Najtužniji stih:»And I held your trough all of these years…»L
Najljepši stih:»Ulaziš mi u svijet kao vatromet i daješ svemu neki smisao…»
Najtužnija pjesma:My immortal,Back to black
Najljepša pjesma:Jednim osmjehom,Keep holding on,I will be…..
Najveći strah:Pauci,smrt,rat,samoće,ludila….-.-
Najluđa maštarija:Da ga poljubim u usta
Najdraže mjesto:Biograd,Cinestar,Milka,Ključ.Njih sam posjetila a one gradove koje bi htjela su Pariz,Rim,Beč,St.Peterburgs
Najdraža uspomena:Kad sam bila mala….ona bezbrižnost!i ove godine…znači 5.razred!svašta se dogodilo i drago mi jeJ
Najseksi dio tijela kod dečka/cure:Gornji dio tijela!;)
Naj kultura:Ona plemena,Maye,Inke,ruska,kineska..ma sve su na svoj način!ona indijanska mejbi
Najveća pogreška:Neću reći
Najdraža stvar na tebi:Kosa,oči,trepavice
Najljepši miris:Prirode,šume,mora,a i korektora i kreča!Ja biti bolesna-.-

OSTALO….
Zadnji san koji si sanjala/o:Joj…nezz
Tvoj idol/uzor:Avril Lavigne,Amy Lee
Koji bi superheroj bila/o:Žena-mačka….baš je kul!
Mrtva osoba koju bi htjela/o upoznati:Kurt Cobain
Osobina koja te raspizdi:Bahatost,ljubomora,osvetoljubivost,živčanost,glupost….-.-
Vjeruješ li u pravu ljubav:Daaaaa
A sudbinu:Yap
Kako bi se osvetila/o nekom da je fkt.učinio nešto ružno:U tom bi trenutku to nadošlo samo….-.-
Jedna želja od ribice:Da mi dođe kad god je zatrebam
Kaj ćeš dns.raditi:Ubijat se….-.-
Opiši neku osobu u jednoj riječi:Uberkul….Nera
Kome predaješ ovu štafetu:Svim blogerima…Neri,Kseniji……..SEKI….ona je moja supersestrapametnaforacurazaljubljenadoušiju….J

eto ga.....evo jedan video.....



u petak smo slavili karj školske godine...bilo je ludilo!
išli su:nera,helena,ksenija,lara,perowić,luka,marko,josip,ljerka,stanišić,iva,ja,nela...da to je to ja miss....sve koje sam zaboravila ne durite see.....zubo
prvo smo u megić išli...perović nije bio...on je trebo doć pred kino!ljepo smo se nažderali.....lara je morala ići na neku audiciju i prošla je!baš mi je drago za nju....bravo lara!partywavenaughtypjevahrvatska
išli smo onda u cinestar....lol...helena i ja ti se penjemo na stepenice koje idu dole,a mi gore...đizs kak smo se umorile!nikad prije nismo se tak umorile!došo je perowić...kupismo mi kokice,kolu...bllaaaa....i počne film....i gledamo i gledamoo....i onda smo poludili...nas petero bilo na ljubavnom sjedalu....ja sam sjedila na heleni,nera između,marko i perowić....perowić na marku sjedio...i ženska poludila i izbacili nas...jebiga!al dobro...nije bilo puno do kraja!i onda ošli mi doma....jebote bilo je prezakon....
dobro...ajde pa-pa sada...i da.....efo ipa malo slički...zubo

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Celebrity Icons



hoću puuunooo kommmićaaaaaaaaaaaaa
wavekiss:
mari-koja je u kommićima napisala da sam u kazni,hvala,šta bi ja bez tebe
neri: hvala za super provod
heleni:-II-
svima gore navedenima koji su išli u pet.
seki-voljam te puno!

Anjushkiss







- 14:28 - k0m3nt!r4j(159) - Pr!nt4j - #

<< Arhiva >>