< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by: LiLBuTEviL

opis mog blogeka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~MY WORLD,MY RULES!
I'M FUCKING PRINCESS HERE.~


Secrets

mallo glazbice....3 su pjesme

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons



MusicPlaylist



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

moji linkofi

CoLoRfULL

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
youtube

sad idu moji kul pipli.......fino
°°moja sis°°
°°nex°°
°°tena°°
°°mihaela°°
°°bubamarica°°
°°anich°°
°°mare°°
°°mateich°°
°°nikolina°°
°°life of a girl°°
°°sweet little world of designs°°

Image and video hosting by TinyPic
moj banner.stavite si ga na blog.ak hoćete.hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<---sAm RuLeSs--->

°pametni su piplsi smislili x u desnom kutu ta da ak vam se ne sviđa jedan vas klik dijeli do izlaza iz moga svijeta.
°blago rečeno ne serkajte mi po blogu.
°lance mi ne ostavljajte.brišem ih. x]
°samo uživajte

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje sličke.....

jus colorfull

Crazy

colorful !

Photobucket

o anjushi....=)

ja sam anja.
prezime nije bitno...
završila sam 5.razred
imam jednu sis
nadimci su mi anjush,anjushka,anjusha(malarolleyes)
sad neke stvari koje (ni)ste znali o meni...
da....

°sam uvijek vesela°
°sam najgora kad puknem°
°obožavam svoju ekipu°
°sam jako znatiželjna°
°sam uvijek u pokretu°
°obožavam plesati°




-----VoLiM-------
°°starke°°
°°MSN°°
°°moj blogec°°
°°životinje°°
°°nogomet°°cerek
°°jednog dečeca°°nut
°°pingvine°°cerek
°°svoju ekipu°°
°°obitelj....rolleyes°°
°°mP4°°
°°tračat°°nut
°°lizalice°°
°°dr.housa°°
°°spužvuboba°°
°°more°°
°°plažu°°




~~~~~Ne VoLiM~~~~~
°°bube°°
°°bit bolesna°°
°°živčane,sebične,bahate....°°
°°ne biti u pravu..°°lollud
°°školu...°°pjeva
°°povrće°°nono

ima još puno toga al mogla bi do sutra nabrajat...na vrijeme ću prestati....mallo ste me upoznali....
°
moj msn vam je:mali_pingvin11@hotmail.com
javite ak uzmete.=)




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



AVRIL LAVIGNE-MY HAPPY ENDING

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh...

Lets talk this over, it's not like were dead
Was it something I did? Was it something you said?
Don't leave me hanging, in a city so dead
Held up so high, on such unbreakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh

You've got your dumb friends, I know what they say
They tell you I'm difficult, but so are they
But they don't know me, do they even know you?
All the things you had for me, all the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought that we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

It's nice to know that you were there,
Thanks for actin' like you cared
And makin' me feel like I was the only one

It's nice to know we had it all
Thanks for watchin' as I fall
And lettin' me know we were done

He was everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories so close to me just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh
So Much for my happy ending

Oh, Oh, Oh, Oh, Oh


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

i za kraj...
vrijedi za sve vas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 22.05.2008.

ljudi,ljudi.....vratia se šime!=)lol

allo ljudofi moji dragi.....znam...znam.......
već nofi post????
of kors...tek je prfi dan praznika a već mi je doss...blaaaaaa...
ja bi školuuu....al kad se samo sjetim kolko testova,ispitivanja dođe mi zlo!bangmadpuknucuheadbangnonamcorrolleyestak daa.....jučer je bilo prezakon....nezz zašto....na dramskoj je isto bilo ako zanemarimo 2 perverznjaka iz 5.b!!!fuj....ja i lara smo zviznule...hehe....kaj je još bilo!nezz....al me niste kommalii!!!!!!!!ovaj post mora imat tolko puno kommića....eeeeee.......a da...
zašto nije ljepo vrijeme???neee!zašto bi bilo!crynamcorheadbangmadnadam se samo da će bit sunčano kad budemo išli u čigoć(mislim da se tak piše)ludhehe....nezz...evo malo i videa!uživajte!

avril lavigne-he wasn't



lol...luđaci...



još jednom lol...koja pjesma!



ajde ja idem polako...pozza i kizza:
lari-jadna ti..a i ja!kissrofl
neri-KOMMAJ MEEEEkiss
3fensicama-KOMMAJTE MEEEEEE.....kiss
sebi-kiss
heleni-kiss
seki-kissrofl

svima koje poznajem wavebeljkiss

K-O-M-M-A-J-T-E-E-E-E-E-E-E-E!!!!!!!!







- 09:55 - k0m3nt!r4j(276) - Pr!nt4j - #

utorak, 20.05.2008.

do wah diddy diddy dum diddy dum....lol...jedan slajdek za vas....

evo jedan slajdek...uživajte...svega pomalooo....


- 20:42 - k0m3nt!r4j(35) - Pr!nt4j - #

ponedjeljak, 19.05.2008.

MOJE duševno je stanje je poput lazanje....jbg...=(

allo.........
dns.nisam u elementu..neam nikakvu volju za pisanje ovog posta....jbg.ludbangheadbangah.....
dobro sam falja na pitanju!(recimo)
otvoren prozor i čujem ja mace...kaj nije prošla sezona parenja?ludbangnotuka...sry mace..nastavite vi!lol
zakaj jednostavno ne mogu prespavat sutrašnji dan?zašto to pitanje?zazo kaj sutra pišemo matišu!s njom sam bila samo u kontaktu kad sam brisala prašinu s nje!namcorbangludnononocryheadbangdead
kaj buš.........
u sub.je bilo natjecanje iz ritmike....pičala sam vam da smo išli na natjecanje i da smo prošli..e pa u sub.je bio taj uži krug!i PRFIIII SMOOO!!!!falja na pitanju....al samo u kategoriji suvremenog...partypartyfinonaughtynaughtypjevasretansmokinthumbup
tak sam hepiii.........u žiriju je bio bogdanić....dinko....ajoj......zujohehe
fkt.nezz kaj da pišem....sam pogledajte naslov...lol
falja vam na svim kommićma...miss mogli ste i do 200 al očito baš i nije išlo!počeli su stizati kommaći uvreda..koje sam ja izbrisala...mogla sam jer su bili anonimci....kukavice...beljmouthwash
u čet,pet nema šk...još jedan razlog za hepines mene...of kors tu se ugurala i amor.......cerekal opet iheadbangfkt.nezz kaj da miss o njemu..jel je gad il je preslatki dečec....crynonamcorheadbangburninmadnut
meni je trenutno užasno doss al ne da mi se ić leć.....bang
čofci moji.....ja vas toliko voljam pa vi mene zauzvrat toliko kommajte......naughty
ajde idem ja ipak sad......cry
veliki pozzwavei kizzakiss:
mojoj seki maji....najboljojzubo-kiss
bruni-kiss
mari-kiss
tini-kiss
(curke ja sam vas stavila odvojeno al vi ste još uvijek 3fensice kaj ne?naughty)
lari-čestitam na dobrom plesu,al ja sam bolja!beljroflzeka........kiss
jeleni-kiss
neri-kiss
cijelom 5.akiss,5.ckiss,5.c(druga šk.,iwee)kiss,5.a(druga šk.,On)cerekkiss,6.b(druga šk.,mareee)kiss
komm me!!!!kiss

voljam vascerek

mah-mah=wave-mah


- 22:49 - k0m3nt!r4j(46) - Pr!nt4j - #

petak, 09.05.2008.

i was everything that you wanted....

ej čofci moji koje ja toliko voljam...cerekcerekzubowave
znam da to njet biti fej od mene ali rekla sam vam u ovom postu nabrzaka da ću tek dns.pisat nofi post..ali sam u kommovima u prijašnjem postu vidla nezadovoljstvo!OPET!!!!!!!burninmadburninmadburninmadpuknucumadblablablablablablablablai ja sam ljuta na vas jer to nije fer od VAS!!!!!yesnononamcorcryali fakat moram bit ljuta!
naslov....
istina je...fkt.me On iznevjerio!inače živi na moru al je sa šk.došao u zg.i vidla sam ga naravno!tam se neš pravio važan po gradu i preseravo se!blaa!on će se pravit važan!fkt.me iznervirao!mogu čak reći da je kreten glupi!GAD!madburninmadnisam više u njega!mislim...ne mogu to tak brzo reći ali...dečko mora imati osobnost ne samo izgled!on ima osobnost al kad je sa svojim frendovima izgubi je totalno!meni to ne treba!
danas je bio dobar dan!imali smo povijest-nije pitala i sve je super prošlo!kul,eng-također,mat-nismo imali jer je profa radila neš za nove knjige tak neš!nisam baš skužila!bangludtzk-super jer sam dobila 5!
yaypartyfinosmokinjedva čekam wikend!ići ću u grad i bit ću ispred kuće...greedyal ću prvo pričekat da zafrši ovaj dan!fkt. ne znam šta da pišem u ovom postu!al obično kada neam šta za pisati napišem najviše!yes
eee da...poslije škole sam jela i ošla na ritmiku!znate da smo prošli na onom natjecanju...sad idemo dalje!ovaj tjedan mi je bio zakon!imali smo popodne školu!al mi nije zakon jer nas ne smiju pitat ionako će nas jednom morat!bangtak da...ne...neg zato kaj se odmorim!al onak pravo!yesajde idem sad neš jest!tjeraju me!bangburninmaddeadheadbangmadblablapuknucuajde kommajte me puno-puno!wavekiss:
nerikiss
seki-kisscerekideš za wikend..faja!rofldeadsmokin
mari-šta njet fer ja sam rekla da ću u petak napisati nofi post i nisam prekršila obećanje jer evo nofog posta i petak je?yestak da...al ipakkiss
larikisszakon siii!

svima koje poznajem ništa drugo osim:beljkisswavecerek

komm me punoooooooooo!!!!!!!!

- 17:00 - k0m3nt!r4j(175) - Pr!nt4j - #

četvrtak, 08.05.2008.

NABRZAKA......

ej čofci.......wavekiss
kao što vidite po naslovu ovaj će post biti nabrzaka i jaako kratak!crycryal šta'š!
vidim da su se skupili kommići i jako sam vam zahvalna na tome ali ja jednostavno ovih dana neam vremena!headbangcry
molim vas oni koji su ostavljali kommentare nek ne budu ljuti.
sutra ću napisati nofi post!garantiram!zuboajde pa-pa!
do tipkanja čofci moji!roflpozz:
neri-koja me još uvijek nije kommala!belj
mari-koja me kommala!cerekkisskissfinosuper si mareee
svojoj seki-koja me isto kommalacerekkiss
svima koje pozznajemwave

- 10:26 - k0m3nt!r4j(82) - Pr!nt4j - #

nedjelja, 04.05.2008.

JA sam Zdravko Dren!!!!

ej čofci moji!wavevi meni nedostajati!!
vidla sam kommiće!vidim da ste si dali posla prek ovog produženog vikenda!yesi iskreno jaaaako mi je drago!!yespartylol
zaš ovaj naslov!iskreno neam blageee!možda jer sam ja zdravko dren???ludbangxD
kao što vidite malo sam uredila svoj box!i ovim putem pozzam tog dečeca!cerekvoljam te!finohehe
da,da!ja biti zaljubljena!hehepartynapokon!no dobro...
meni je bilo odličnoooo kod bake!stvarno sam se super zabavila i htjela bi to ponoviti!yesal anja to ne moći učiniti!nonamcornonocrycrycrycry
ah dobroooo....život ide dalje!finoput je super prošao ali sam izgubila svoje sunčane očale!nema ih nigdje!nocrycrynamcorbangnonoheadbangal sam dobilaa puno paraaa!!!greedygreedygreedygreedygreedyfinonjamihm....kako ću ih samo potrošiti???pomozite mi i vi malo!yes
nisam ništa učila jer stvarno neam nikakvu volju ni želju!i nekako sam preeumorna!deadsjedim ja tu za radnim stolom i neam blage ni šta da radim ni šta da mislim!namcor
prvo bi se htjela zahvaliti neri i mari...tj.mariji!yeahpartysmokinroflstvarno su mi puno kommića ostavljale i ono...trebale bi neku nagradu pokupiti!mare ti si mi nekako draža...hm....zašto ono???joj,pa da TI NEMAŠ BLOG!rofljeeeeej!yay!!!!!partyhrvatskafinonjamismokinsretanzubobeljali nera ima...crycrycryja biti ljeno dijete...ja ne željeti ostavljati kommiće drugima!ALI HOĆU!finopartyzubojer ja biti dobro i pristojno dijete!i ja biti zdravko dren!neam blage kakve to sad veze ima al dobroooo!nezz šta da više kažem pa odoh!i da...zaboravila sam reći da mi je baka tu!KOLAČIIII!!njamikissiwave:
nerikiss
njemukisskisskisskisscerek
marikiss
cijelom 5.a!ja voljeti 5.a!yeshehe

ljudi kommajte dokle hoćete al ak je desetica 5 il neš manje od 5 niš onda!!!

- 16:18 - k0m3nt!r4j(87) - Pr!nt4j - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>