< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e sad bi vi i citali opis bloga...E PA NEMRE TO TAK....jebite se...imate postove pa si citajte...belj




x-x-x-ABOUT ADORABLE US-x-x-x

names:anja i ivana
godina:16
skola:komercijalna--->prokleta bila
spol:zensko, musko...kako kad (just kidding)
u slobodno vrijeme mi:spavamo, jedemo, pijemo, spavamo, pusimo, pijemo, spavamo, ljencarimo, spavamo, psujemo, spavamo...and it goes like that on and on...it's our life circle...nutnutnut
stvari koje mi ne radimo:ne ucimo, ne idemo u crkvu, ne pospremamo, ne cistimo, ne drogiramo se, ugl. ne radimo nis korisno..smijeh
i bas nam je zakon
pusimo:WALTER
pijemo:SVE
slusamo:hm...metal, rock, goth, punk, domace..cajke NEEE
ugl-->hladno pivo (the best 4 ever), nickelback, slipknot, prljavo kazaliste, nightwish, metallica, SOAD...
naj songs:pijan, ne volim te, buba svabe (hladno pivo), down with the sickness (disturbed), chop suey (SOAD), through the glass (stone sour), i feel good (james brown), tears don't fall (bullet for my vallentine), wait and bleed (slipknot), knocking on heavens door (bob dylan), stojin na kantunu (djavoli)...itd.

fancy stuff





subota, 02.02.2008.

ayme ljudi moji....AJ EM IN SOK!!!

tacka br.1
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tacka br.2
kako postoje glupi ljudi u picku materinu, isus te hebo...............ayme meni.. ke zivcanoca u prostorijiiii...stupid rich girls!!!
ayme meni.........slucajno naidoh na blog neke kuckice koja si umislja da je ona bogata i popularna i sim-tam i nes sere cijelo faking vrijeme, stavlja olofo svoje slike, a zapravo su slike linsday lohan, paris itd...pa imaju slikice svog laptopa, svojih auta, vila, mobitela, torbica, haljina, peseka itd...KE UZAS...
i ayde jos ja neak pretrpim aj uzas idem gledat kommove, i lomim se od smijeha kak joj ljudoovi psuju sve od reda.. a kad ono, vidi grozote...NAIDEM NA JOS NEKOLIKO TAKVIH BLOGOVA....pa onda poglrdam par njih i nadem jos nekoliko takvih, i jos nekoliko, i jos nekoliko....OH MY FUCKING GOD, WHAT THE FUCKING FUCK IS HAPPENING WITH THIS FUCKING FUCKED UP WORLD???
ONAK...ostadoh u soookkuuu...kako mutavih ljudi ima...grr..ma da se polomis od smijeha...

tacka br.3
tacka br.1 se odnosi na tacku br.2

tacka br.4
moram se pohvalit...isla sam tudej sa starim u pevec, iso si je kupit neka sranja, sarafe i neko faking ljepilo za drvo.....
i lijepo sad tipkam na novoj ravnoj tipkovnici....FAJNLI....nema vise onog sranja ogromnog....sad sam sva hepi

tacka br.5
na ljeto dobivam skuterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......................
wwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeee .....................
sretansretansretan
yaaaaaaaaayyyyyyyyyy!!!!!!!!!!! sretansretansretansretansretan
:sretansretansretan:
jesus, mislila sam da ce me ubit kad ga pitam za taj skuter...al ovaj jos
sretan...poceo on meni govorit kakvi su najbolji skuteri...kak treba vozit, neka skretanja..bla bla....bas sam hepiiii...a i nisu skuteri tak skupi...neki jeftiniji su 5 000kn...wwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
hepi saaammm.......beljbeljsretansretanzubozubo
sad cu bit faca sa skuterom...fino sa skuterom do amadeusa il mary mara...hehecoolcoolcool
kolko sam ja skuzila to treba nes polagat...za voznju tog malo sranja...
i kolko sam je skuzila trebas imat 16 god...jel tak??
nisam ziher...

tacka br.6
uff....zaboravila sam ke sam jos htjela nawriteat...
a kme...

tacka br.7
ANJA NAPISI POST

tacka br.8
flying litlle bears RULZ

tacka br.9
ivana wowes u

- 19:04 - Komentiraj (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>