siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e sad bi vi i citali opis bloga...E PA NEMRE TO TAK....jebite se...imate postove pa si citajte...belj




x-x-x-ABOUT ADORABLE US-x-x-x

names:anja i ivana
godina:16
skola:komercijalna--->prokleta bila
spol:zensko, musko...kako kad (just kidding)
u slobodno vrijeme mi:spavamo, jedemo, pijemo, spavamo, pusimo, pijemo, spavamo, ljencarimo, spavamo, psujemo, spavamo...and it goes like that on and on...it's our life circle...nutnutnut
stvari koje mi ne radimo:ne ucimo, ne idemo u crkvu, ne pospremamo, ne cistimo, ne drogiramo se, ugl. ne radimo nis korisno..smijeh
i bas nam je zakon
pusimo:WALTER
pijemo:SVE
slusamo:hm...metal, rock, goth, punk, domace..cajke NEEE
ugl-->hladno pivo (the best 4 ever), nickelback, slipknot, prljavo kazaliste, nightwish, metallica, SOAD...
naj songs:pijan, ne volim te, buba svabe (hladno pivo), down with the sickness (disturbed), chop suey (SOAD), through the glass (stone sour), i feel good (james brown), tears don't fall (bullet for my vallentine), wait and bleed (slipknot), knocking on heavens door (bob dylan), stojin na kantunu (djavoli)...itd.

fancy stuff





srijeda, 09.01.2008.

Ljubav

Muskarci su svinje! Hm…to je recenica koju je svaka zena rekla bar jednom u svom zivotu. Mislite li i vi tako? Ja da. Vec mi se bljuje od cura mojih godina koje su zaludene time da je u ljubavi nesto lijepo. Ne. Ja vam kazem. Ljubav postoji samo zato da bi se mi ljudi imali radi cega posteno nazivcirati. I ja sam bila zaludena glupaca. Nekada davno. Cure, zar vi mislite da cete s 15 godina naici na princa na bijelom konju?? Ohladite. U mom zivotu postojao je samo jedan decko pored kojeg bi pocela mucati kad bi mu pokusavala nesta reci, pored kojeg bi sva nervozna ispala najveca glupaca na svijetu, a poslije bi plakala, more suza bi isplakala jer bi bila ljuta na samu sebe jer sam trebala bit prisebnija, mislila sam, to mora da je ljubav. Da, to sam mislila. Gledao je on mene sa svojim lijepim okicama. Sve je bilo kao u filmu, samo se cekao predivan rasplet dogadaja. Ma daj. Nisam ja te srece. Iako smo se medusobno, ajmo to tako nazvati, voljeli, to nije bilo dovoljno. Bas kada je sve krenulo kako treba izmedu nas su se upleli ljubomorni jezici koji nam nisu dali ni disati. Sva ta divota nase navodne ljubavi pukla je, nestala brzinom munje i sad neka mi jos neko ide tvrdit da na ovom svijetu ima pravde, neka se odma upuca jer zivi zaluden i u oblacima. Nakon toga bila sam i ja medu onom vrstom ljudi koji tuguju nakon navodne ljubavi, plakala sam, vise nisam znala sto da ucinim, ah znate vi vec te fore, nisam imala volje za zivotom u kojem nije on, nisam jela, svakodnevno sam imala obrede plakanja. Ali jedan dan mi je film skroz pukao. Nije vise bilo suza, nicega, osjecaji su nestali. I tada sam shvatila, ma kakva ljubav, to je sve zaludenost, to je nama ljudima netko ubacio bubu u uho i mi smo to povjerovali. I tek sada, kad sam to shvatila, pocela sam uzivati u zivotu. Ljubav je izmisljena stvar, kao u Djed Mraz. I jos nesto, srce je organ i stvarno ne kuzim tko je to srce povezao s ljubavlju, to mi nije jasno, svi pocnemo pricati o navodnoj ljubavi u kojoj nemamo srece, pa nas srce boli. Joj ljudi ne boli vas srce, ne boli vas nista, to ste si vi sve umislili. Nasi dobri psihijatri, psiholozi i ti takvi strucnjaci su nam lijepo dokazali da si ljudi mogu nesto umisliti i po tome zivjeti, to radimo i s takozvanom ljubavi. Sada pocnite realno razmisljati i shvatit cete da sam u pravu.

Anja

(ovo je bio totalno nabrijan trenutak inspiracije…ovo je napisano prije godinu dana)

- 15:55 - Komentiraj (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>