< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...da/ne

O meni

hmm.. zovem se Anja..idem u turisticko-ugostiteljsku skolu..slusam hip-hop.. volim se zaebavati i bla bla.. ma dosta o menimah


Najljepse i najdragocijenije stvari na ovom svijetu ne mogu se kupiti!!..

my soba .. ja crtala :) malo da se hvalim ..LOL

četvrtak, 12.02.2009.

Aaa ubija me dosada...

dead mrtva sam..dead dosada me dotukla... joooj... sta da radim ..na tv u nema nista .. josh mi se ne spava .. sad cu da gnjavim sve koji ovo citaju .. jer citaju i ne prestaju sretan neka neka .. samo nastavi ..eh odo ja jest sir .. a ti citaj dalje njami
eh .. najela se ja...(koga brigacry) pa opet malo da kuckam po tastaturi wink ...hmm..ee da .. sutra ujutro ce doci Kaky (Karmen) po mene da idemo zajedno u skolu.. da ne prespavam prvi satlazepjeva ..ok ...lazem nije zato nego mi je skola jaako daleko i neda mi se sama icpjeva laze..a ma ne znam ni ja pravi razlog al eto .. laze << burninmad ne lazem sad pjeva ..eto sad sam se posvadjala sa ovim smajlicima ..lud ok..spava mi se..vidi se...zijev ..a nee spava mi see.. a ne znam .. ma ajd pisacu sutra josh ..ludlud

- 21:32 - Komentari (0) * Print * Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.