Nešto o mom skromnom visočanstvu...

-smušena,zvrkasta,neki kažu i luda

-punoljetna,a ne želi to biti

-obožava ljeto,iako je zima njeno godišnje doba

-Slavonija ju je začarala

-nipošto nije mala(niska);svake godine izraste uz svega što kupi,uskoro će doseći razinu sekvoje

-javljaju joj se razni čudni interesi,koji isto tako čudno i nestaju

-ima fobiju od škole,i od "Pale sam na svijetu"

-čuva pisamca još od OŠ

-pokušava zaraditi brdo novca(zastala je kod 10kn);iznos varira

-planira biti uspješna u životu,ako fax ne uspije,udati će se za zgodnog i imućnog Hercegovca

-obožava biti kreativna,i stalno traga za nečim novim

-ako ne nađe Hercegovca postat će slavna paparaco fotografkinja

-sanja o putovanjima u krajeve u kojima nije bila(planira proputovati svijet)-ako nađe sponzora

-obožava pjevati i plesati u bilo koje doba,na bilo kojem mjestu

Gluposti....

VOLIM:

*SLAVONIJU
*ljudove svoje
*VAROŠhrvatska
*našu "kapelicu"
*sok od grožđa-crnogparty
*konje
*folklor-moj KUD
*zezanciju
*zabavu do zore
*pjevati i tancati
*pjevat bećarcenaughty
*romantiku
*šetnje
*rođendaneparty
*more
*tambure & tamburase
*životinjeyes
*kreativnost
*nebo
*sladoled
*čokoladu(s lješnjacima)
*točkice i prugice
*ljubljenjekisscerek
*naš domhrvatska
*EKIPUsmijehsmijehsmijeh
*MOTORErofl
*i još puno toga....


NE VOLIM:

*grašak
*dosaduno
*sve što ima veze s brojevimapuknucu
*glupe ljudeblabla
*umišljene ljude
*ljude koji se ne znaju šaliti
*pinky bojuburninmad


MRZIM:

*povrće(ne sve,ali....)
*luk(bljak)
*biti bolesna
*njemački

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ovo je blog o meni...mojim stavovima,mojim frendovima...obitelji...Uglavnom blog je o svemu što utječe na moj život!=)

Ovo čudo tehnike radi od 5.1.2007.
Free Counters
Free Counters

Volim i fotkati...početnik sam...ali možda ima nade...
Pogledajte...

PTIČICA

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

LJUDI KOJE ZNAM I ČITAM IH:

Čičak

Niky



LjUDI KOJE NE ZNAM,ALI IH ČITAM:

Žderačica muškaraca=)

Jukebox

Tanya-Hasky

Kirshna

Eek

Domix

Šarkafan;)

Tena-bećaruša

Luna

4 guns

Frkachu

Djurko


Blonds




NEKAD SU PISALI...ŠMRC...

Dominus

Hrvoje


Zvjezdice

Zoe

KonFucije

Princess of Prussia

Poison Ivy

srijeda, 30.05.2007.

Moje ime je medvjedić Lino....

Evo mene ljudi moji uhvatila neka slatka nostalgija za starim vremenima...
To vam se kod mene često događa....
Pa eto...
Prisjetila sam se svojih jako mladih dana i jedne moje prve dječje ljubavi.....

Meni je bilo 4-5 god,a on je bio godinu stariji...
Silom prilika i rata...postali smo susjedi....
Ma sjećam se kao da je bilo danas....
On je bio prvi dečkić koji me onako dječje zainterasirao...
A i moja napredna sestrična(starija od mene cca 1 desetljeće)..primjetila je to...
Zamislite izrezala mi je malu koverticu (bijela pozadina sa crvenim srcetima)....
Našla neki mali šareni papirić napisala Anja i D.(ja sam to morala ukrasiti svojim apstraktnim crtežima)....
Onda mi je ona to spremila u đep i poslala me van da mu to dam....
Ja specijalna zaboravila,spremila u đepu,kasnije mu dala dok smo se igrali s vodom....
Naravno da je pisamce upalo u vodu zar ste sumnjali.....

Ipak dok smo se jednom valjali po travi dobila sam i svoju prvu pusu....
Onu slatku....
Imam nas negdje na slici gdje se držimo za rukice i on mi daje cvjetić....
Ma full slatko....

Joj kad se sjetim djetinjstva....Baš mi je žao što odrastam....
Zaklela sam se da ću uvijek biti kao djete,nikad se neću prepustiti onim odraslim,dosadnim razgovorima....
Uvijek ću imati vremena za igru,nitko me neće odvojiti od mojih pušaka(ma ko šljivi barbike).....
Ali nažalost..nisam ostvarila ni pola tog obećanja....
Baš mi je žao zbog toga....
Želim opet biti bezbrižna,trčati po livadi,vješati se po drveću....
Vrištati dok se prskamo vodom.....
Plakati kad padnem i razbijem koljeno,pa se nasmješiti kad tata poljubii prođe....
Joj kako mi to sve nedostaje....
Šmrc....

Image Hosted by ImageShack.us

Ja ne želim odrasti,još malo pa ću morati biti odgovorna....
Ma nije to za mene...
Baš mi je teško...kad pogledam slike i sjetim se....



| CoMmEnTaRiChI (37) | PrInTaNjE | # |

utorak, 22.05.2007.

Svašta po malo...

Dragi ljudofi....osjećam se totalno pregaženo....Mislim da sam ipak malo pretjerala....
Naime imali smo dane nogometnog kluba...
Trajali su od četvrtka do nedjelje...da li je potrebno spominjati atmosferu....šator i tamburaše....
Svaku večer druge specijalitete,puuuno ljudova....smijeh
A bambus teče u potocima....party
Moram li spominjati da sam svaki dan visila tamo do ranojutarnjih sati...
A čujte...bolje u zoru,da me netko ne napadne...
Pjetlovi kukuriču a ja koračam kući...
Još bi bilo sve super da nije bilo zora međa...torbica na leđa....
Pa izbjegavanje prva 2 sata...spavanje u kafiću za stolom....
Hodanje ko zombi po školi...dead
Ali nema veze,isplatilo se....
Iako sam se svako jutro rano budila(sisterka mi imala krizmu,pa se valjalo pripremat)...
Moram napomenut da sam nedjelju poslje krizme,80 gostiju,naših tamburaša koji su nam svirali...ja morala na nastup...
I to zbog šugavog crkvenog pjevanja....ali i to sam odradila...pa opet pod šator...
Ludilo....naskakala sam se ko nikad...mislim da uopće nisam stala....
Hvala Bogu pa mi je moja majčica kad je vidila na što ličim rekla da ne moram u školu....
I danas sam sva slomljena...boli glava....
Ali glavno da je meni bilo dobro....thumbup


E da...danas su maturanti poslije škole ludovali....
Joj...ma preslatki su....kiss
Kod nas maturanti inače sebi šiju kostime....
Ovaj najfora su mi bile stjuardese....još ova 2 lika u suknjicama....Još da mi ovaj što ga znam nije morao boxe pokazati...eek
Mislim stvarno....nut
Pa mornari,Rimljani,pirati,pantomimičari,policajke i kažnjenici,Zvončice i Petar Panovi,boksači,fali mi još jedan razred...ne znam šta su oni....
A blizu naše škole bili su i tehničari u piđamama i onim mucastim papučama,pa ragbijaši,Miki Mausi,meksikanci,Štrumfovi....
Jedva čekam četvrtak i norijadu....
Samo da ne pada kiša....
Joj i ja bi bila maturant....
Baš smo se svi iz razreda uživili....pod vjeronaukom smo pričali šta bi mogli biti....
Ove flundrice bi da budemo nex sado-mazo...
De doooobro je...da se našetavam po gradu u kožnom korzetu i mrežastim čarapama...
Onda su htjeli da budemo neki anđeli tame....
Pa časne u minicama....droljaste profe,muhe i govna....
Ja sam predložila da budemo pioniri....

Image Hosted by ImageShack.us

Samo što nam naš dragi ravnatelj Drakula ne bu dao.....
Ali možemo biti izviđači pa priljepit kasnije petokraku....
Curama se svidjelo....
Al ima do tad....prvo treba ovaj razred završiti.....
kissmah



| CoMmEnTaRiChI (32) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 16.05.2007.

MOJIH 5 ŽIVOTNI H POGREŠAKA

Evo da..meni pala na um nova štefeta...
Pa ajde da i ja budem jedna od onih kojima se roditelji spominju kad skuže da imaju novu štafetu....
Ali ova nije obavezna...mislim mogli biste,ali ne morate....

Naslov sve govori:

1)UPIS U OPĆU GIMNAZIJU
Toliko mi je krivo što sam se ovdje upisala,žao mi je što nisam poslušala majku i upisala se u medicinsku

2)SKUTER NA POKLON OD STARACA
Koliko sam to htjela...majko mila...pa skoro sam ih udavila...
Joj....de zamislite peha....kupe mi skuter nakon osnovne...obećali su...ono sve 5...
Položit ću preko ljeta i onda mogu ići skuterom u školu....ali ne bi ja bila ja....
Mislim odem na mora,vratim se i nakon 2 dana se promjeni zakon....
Nisam mogla polagati.....

3)NOŠENJE DIGITALNOG APARATA U ŠKOLU
I to da bi slikala maturante...a specijalca....i još ga ostavim u torbi,a torbu na podu....
Na koju je naravno netko nagazio....

4)ODUSTAJANJE OD SVIRANJA
E to si nikada neću oprostiti...baš sam guska što sam prestala....
Sad sam mogla fino tamburati s dečkima,biti u sastavu,imati love,putovati...
Nastupati u Lisinskom...šmrc....Mislim stvarno...Gdje mi je pamet bila?

Image Hosted by ImageShack.us

5)VEZE
Općenito...i ljubavne i prijateljske...
I to s nekim ljudima s kojima ih uopće nisam trebala imati....
Krivo mi je što davno nisam odjebala neke krpelje i pijavice....ako nešto mrzim onda su to takvi ljudi...
Krivo mi je što sam izgubila veze s dragim ljudima koji su se odselii i koje je rat odveo na drugi stranu....
Krivo mi je što sam započinjala neke ljubavne vezice i patljenje s totalno krivim ljudima....
Ipak krivo mi je što se oko par njih nisam baš potrudila...


Eto to je bilo brzo....Mogla sam još pisati....
Štafetu prosljeđujem ljudovima iz mojih linkova....Pa bar da ju netko napiše.....



| CoMmEnTaRiChI (48) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 13.05.2007.

U daljini čuju se....Suzo moja,Suzana....=)

Ajme majko...još mi ruke štrepe kad se sjetim....
Ma milina....
Koji doživljaj i oduševljenje....
Ma de u petak sam pod hrvatskim skoro kroz prozor iskočila kad sam ih čula....
Mislim zvuči glupo....al napališ se samo na zvuk...i još kad pila propiči...
Jedino mi šugavo što nisam imala fotić,to neću nikad prežalit....
Sad vam nemam ni slika za stavit!

Sve je započelo u petak....2 legice i ja put Poloja...unatoč svemu,mi ćemo pjeve...
Nosile pifkano...naravno...
Tamo se zezale,one našle neke stare frendove....
Mene moj prijatelj zvao...
Vidila sam Druga koji se malo za reć ubio...nije bilo rospijetine kraj njega pa je koristio priliku....
Našla se s frendom i ekipom...
Ove dve koze se izgubile....
Unatoč svemu,Thompson,pifo i ekipa su čista desetka!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kako je moj pametni prijevoz morao zapaliti gumu,morali smo kući na drugom motoru....

Utrka ubrzanja....Mislim sam propiče kraj tebe....
Trebalo je naći dobro mjesto da bi se nešto vidjelo,hvala Bogu pa su Varoški dečki došli ranije i zauzeli mjesto...
Naši Brođani baš i nisu imali nešto puno sreće....
Ali bit će bolje 2. put!

Trebala na defile...nisam ošla...unatoč pritiscima okoline...
Nisam planirala,pa nisam bila prikladno obučena...
A ne želim na motor ko one fufice,majketi goli leđa!

Malo sam naljutila frenda...al brzo mi oprostio,pa kako i ne bi ovako slatkoj...

Prvo u grad,htjele do Tnt-a vidjet muške gogo plesače...
Ne znam zašt nismo....
MAl Pergamina...onda došao prijevoz po mene...
Moram napomenuti da Suza rula....ma prava je!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Malo se zekili...
Došli na poloj,stara ekipa...
Nove ludosti....paljenje guma...ovaj put ne do kraja!
Divlje jagode....
Pun ku...fer poznatih ljudi...
E da...one šminkerice na poloju koje su bile u štiklicama me izludiše!
Pa brate mili ovo je moto susret,a ne modna pista!
Zezali se do maksimuma,malo vozali...
Smijali se ovoj dvojici iz Orašja...zalegli na motor i zaspali....jedana na drugom...
Sretno došla kući,unatoč ludorijama mog šofera(skoro sam mu prsluk maznila)...
Sad je Suza moj đir....
Malo sam i nastradala...iako ne kužim kako....
Dok je moj dragi frend palio gumu....al baš nisam bila blizu....
Al malo me spalio....njet zapalio....spalio....
Joj...kako je brzo prošlo...treba se vratiti u stvarnost.....

Još uvijek horde motora prolaze kroz grad....ali fajront je...
Sad se treba koncentrirati na nove radne pobjede!



| CoMmEnTaRiChI (24) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 07.05.2007.

Ja u ljubav vjere nemam.....

Neki dan su u moj maleni um došetale neke teške misli....
Možda i preteške....Ne znam ni sama...
Evo mene muči ljubav...Oooo...ali nipošto ne onako kako bi mnogi od vas pomislili....
Naime...mene muči to što se ne mogu zaljubiti....
Znam da sad svi misle pa imaš vremena...mislim nije ti nikad kasno...
Mlada si...pobogu pa tek ti je 17 ljeta i 7 mjeseci.....
Ali mene to muči...mogu reći da NIKAD nisam bila zapravo zaljubljena....
One dječje ljubavi se ne računaju....
Mislim da za mene i nema nade....taman kad pomislim to je to...konačno sam se zaljubila u ovog dečka...
To je ono...ONO POSEBNO...shvatim kako sam u krivu....
I odmah to moram prekinuti...zašto da bezveze zavlačim i sebe i njega?!

Image Hosted by ImageShack.us

Eto,još jedna stvar koja m nikada neće biti jasna.Čemu duga veza s osobom u koju se s vremenom ne zaljubiš?
Zašto ostajati u takvoj vezi,zašto trošiti dragocjeno vrijeme?


Ponekad me snađu ovakve misli....i moram ih negdje izreći..moram...jer bojim se da bi mogla puknuti!
Zašto sam takva...
Mislim dojadilo mi je biti bezosjećajna,hladna kučka...
Istina ponekad je to dobro...
Ali stvarno više nema smisla!
Kao ni gubljenje vremena u vezama koje mi ništa ne predstavljaju...
I sva ta prolazna lica....Nijedno od njih nije mi se toliko urezalo u srce da ne bih mogla bez njega...

Želim pomalo i očajnički strepiti hoće li mi se javiti!!!
Želim vidjeti zvijezde kada me nazove,prepoznati se u njegovim očima!
Želim stalno misliti na njega!
Želim da mi laska kada je bezrazložno ljubomoran....

Ne želim da mi bude svejedno što sam dala broj nekome....
Ne želim da mi bude svejedno s kojim ću potencijalnim otići na kavu....
Ne želim primjetiti samo njihovu slatku facu i dobru guzu...
Ne želim da mi svaki bude samo sladak....
Ne želim da mi svaki bude jadna veza,puna nade...a na kraju samo očaj....
Ne želim više nikakve avanturice....
Ne želim ništa....

ŽELIM SAMO VOLJETI!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekoga....ne mora biti ni lijep,ni prepametan,ni duhovit....
Samo....samo ga moram voljeti.....

Tako bih bila zaljubljena i iskusila kako je to...kako je to biti totalno zaluđen cijelo vrijeme!
Sanjati o svakom trenutku s voljenom osobom.....


NE ŽELIM VIŠE BITI MONSTRUM.....želim biti kao svi drugi...


ŽELIM VOLJETI....



| CoMmEnTaRiChI (33) | PrInTaNjE | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.