sve je ovdje
myspace graphic











jA sE zOvEm AnJa

10.10.2007., srijeda

POZDRAV

jel vam se sviđa moj novi dizajn???ili vam je bio bolji onaj stari???ma nema veze.
danas u mojoj glupoj školi su bili dani kruha i neka baka i deda pričali su pola sata kako se pravi kruh ili tak nešto niko ih nije ni slušo.a najbolje je to što sam ja pjevala na zboru i nisam bila sa mojim glupim razredu za vrijeme toga.a pod engleskim snimali smo nastavnicu s mobitelima bilo je ludodeaddeadzujozujo
tako prolaze moji dani u skolu pa na komp i tako cijelo vrijeme.
eto nista vise nema kod mene osim sto imam novog simpu ali to neću bas spominjat samo znam da je tako sladak da to nemozete vjerovat!!!!!!yesyescerekcerekcerekcerek
ajde ja idem sad papawavewavemahmahmahmahmah

- 22:41 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve o meni
O MENI
IME:ANJA

PREZIME:NIJE VAZNO

GODINE:11

MJESTO:BILJE

ŠKOLA:OŠ BILJE, 5.B

VOLIM:CRNU BOJU, MOJ KOMP, FRENDICE,
KIŠU,OBLAKE ,MORSKE PSE

NEVOLIM: SEBIČNE LJUDE

HOROSKOP:VAGA

STO SLUSATE???
METAL
ROCK
HIP HOP
RAP
DANCE
  
pollcode.com free polls


SLUSATE LI NARODNJAKE??
UVIJEK
NEKAD
  
pollcode.com free polls


STO MISLITE O MOME BLOGU???
NAJBOLJI JE
OK
TAK-TAK
RUZAN
GADAN
  
pollcode.com free polls


ZA KOGA NAVIJATE???
DINAMO : (
HAJDUK
OSIJEK : )
NEKO DRUGI
  
pollcode.com free polls


KOLKO IMATE GODINA ???
8-11
12-14
15-17
VISE
  
pollcode.com free polls


STO MILITE O MENI???
SUPER SI
DOBRA SI
OK
NISI ZABAVNA
LOSA
  
pollcode.com free polls



DI ZIVITE
U ZAGREBACKOJ ZUPANIJI
U OSIJECKO BARANJSKOJ ZUPANIJI
U DALMACIJI
U ISTRI
NEGDJE DRUGDJE
  
pollcode.com free polls