°°¤...Ak0 tE ikAdA bUdEm zAboRaWiLa biT Će t0 p0slJeDnJi DaN u m0m ŽiWotU...¤°° - Blog.hr





..ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us






|.društvo.|

|.ja&mari0.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.paula.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.petra.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.zrinka.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





|.brat-mark0.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.akanice.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.lucijana.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.andrea.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ana.|
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.preba.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.miran.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.matea.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.erna.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.erna&ja.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ram0na&ja.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&kristina.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&wanja.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&iwana.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&anita.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


!

|.ja&iškiljin0 dupe.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&wanja.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&kata.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja-spontana slika.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&bulj0.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja.kata.anna.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.ja&anna.poslje đuda.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




|.tjek0m đuda.|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




..stavim ja još..

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

neš.mal0.0.meni

|.ime.|
-anja

|.z0wu me.|

-užanicka.
zek0.
anj0.
prčika(by:paula).
...

|.prwi put zaplakala.|

-18.1.1994.

|.šk0la.|

-medicinska

|.smjer.|
-laborant

|.treniram.|
-0dbojku

|.slušam.|
-swe
najwiše cajke

|.kwart.|
-B.N.O.

|.msn.|

-anja7_bno@hotmail.com

|.frendice.|
-petra.paula.
zrinka.daria.
.anna.erna.
matea.barby.
wanja.iwana.
lucijana.ana.
iwona.andrea.
tina.n0ra.
martina.kata.
d0ra.đula.
...

|.frend0wi.|

-miran.bruno.
benjo.đuka.
per0.matej.
iwan.bulj0.
škilj0.dejan.
bimba.ber0.
luka....

|.w0lim.|
-dEčKe
-msn
-frendice
-izlaske
-smjeh
-mob
-glazbu
-zaebanciju
-čokoladu
-čips
-komp
-mog buraza
-nUTellu
-cajke
-plesat
-slikat se
-kopiku
-dugo spavat
-žvakače
- jesti
-šminkat se
-odbojku
-swađat se
-zlaznu.crni.bjelu boju
-slad0led
-žwake
-pričat
-jag0de
-zabawu
-ljet0
-br0j 7
...

|.new0lim.|

-šk0lu
-umišljene
-dosadne ljude
-učit
-dosađivat se
-dosta osoba
-preseravanje
-buđenje
-trenera
-rane treninge
-kad neš nie p0 m0m
-kišu
..bla-bla.
.

..link0wi..

°°...MaTeA I eRnA...°°
°°...ZrInChE...°°
°°...PrEbA..kIwI...°°
°°...ErNa...°°
°°...JuLiJa I AnA...°°
°°...AnDrEa...°°
°°...bRuNo~PjEsMe...°°
°°...MoNiKa...°°
°°...AnA...°°
°°...kAnToRiCa...°°
°°...BenJo...°°




..ew0 mal f0ra slikica..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Icons
Myspace Icons

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




utorak, 10.06.2008.

ze=5>pRVi PuT

Ma De nEmOžEš vJrOvAt...Ja naPrAvIlA bLoG...iSeEeEeEebeljbeljbelj


A DoRo MoRa sE i tO jEdNoM dOgOdIt...sretansretansretan
nEdA mI sE sAd pIsAt ... A I NzNm ŠtA Bi PiSaLa...

Ae UŽIWAJTE MInaughtynaughtynaughty
WEWIKA PoOoOoSaAaAa SwImA kisskisskisskisskiss
kOmEnTiRaJ tE mI plSsSsSsyesyesyessmijehsmijehsmijeh

pOzZzZ WeLiKi SwImA ...aL EwO nEkImA oWaK poSeBnO:::wave
¤¤ PAULI ¤¤kisskisskiss
¤¤ PETRI ¤¤kisskisskiss
¤¤ ZRINKI ¤¤kisskisskiss
¤¤ DARIJI ¤¤kisskiss:kiss
¤¤ sWiMa Iz RaZ...¤¤
¤¤ CuRaMa s tReNiNgA ¤¤kisskisskiss
°°neda mi se svakog posebno °°
WwSnNcScerekcerekcerek
>¤°¤ kOmAjTe MI ¤°¤
:



| komentiraj! (522) | isprintaj | # |