Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com

--



Myspace Graphics

--



Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com

--



Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

--




Myspace Graphics

/myspace-icons-animals48.jpg" -- border="0">
Myspace Graphics

--




Myspace Graphics

/myspace-ico



Myspace Graphics

ns-animals97.gif" border="0">
Myspace Graphics

--



Myspace Graphics

anjin blog!

nedjelja, 22.02.2009.

jučerašnji tulum

zubo:ey bok sorry kaj vam nisam puno pisala ali škola i to..... no nema sad veze to......nego glavno je to da smo ja i ekipica(nije nas bilo puno)ja stiven petra iva mihael i jedan danijel.....smo bili u jednom disku bilo je ludo poslje smo otišli kod neke mihaelove bake koja je gluha pa smo tulumarili a ona nije niš čula.....poslje smo gledali u cinesstaru neki film snovi jedne šopingalkoholičarke ja mislim.....to vam se odvijalo do 11 na večer sve to od 7 sati poslje smo išli na maškarezubozubozubo stiven je bio sobar...ja sam bila zečica....petra je bila mačka....mihael je bio Elvis Prisli(kak god da se to piše)a iva je bila dark girl.........bilo je super prijavili smo se za najbolju masku ja sam dobila balon na spužva boba a petrA je dobila nekakve starke i njihovu torbu onu kaj se nosi na jednom ramenu...pa su nacrtane starke roze.......ona je skakala od sreče zbog poklona......napokon smo išli i u lunič išli smo na ono šta se jako vrti znate šta urliču ko da su ludi...išli smo na renger i na bikića ha ha hanutnutnutkak je bilo super........e da klaru pozdravljam sry šta i ti nisi išla ali te stiven zvao na mob pa se nisi javljalj..............crycrycry kiss svima

- 08:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
cool blog!!!!

Klikni Ovdje!

--
-- -Image and video hosting by TinyPic