Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♥Opis blogacha=)

hmm....to blog jedne sedmasice
citajte moj blog i komajte naravno
puSsa

♥Linkovi!!:)

.Tea.
.Ina.
.Maja.
.Werka.
.Dragana.
.Nina & Tea.
.Iva.
.Gabrijela.
.Iva & Naca.
.prijateljica & ja.

♥...Ja...

*Zovu me *=)Anita(=*
*Rođena*=)20.05.1995(=
*Horoskop *=)Bik(=*
*Razred *=)7.a(=*
*Hobi*=)Odbojka(=*

Anita voli:
msn
facebook
cokoladu
mamu..tatu..brata,..
glazbu
pjevati
plesati
prijatelje


Anita nevoli:
ucenje
skolu
dosadu
umisljenost
itd...hh...



♥..my friends...

...Monika K...
...ona je jednostavno super...
s njom mozes svemu...
...ona je jednostavno Fancy...

Monika J....
..mona...hm..ona je zakon osoba...
...mozes joj reci tajne ..nikom nece rec...
ona super...:(

Ana
...
...ona je slatkica...
super je kao osoba...

Ina...
..ona je cool...hh..
super je kao osoba i prijateljica...

Andrea...
....hmm..Andrea ko Andrea...
...nema puno rijeci za nju...
super je kao prijateljica..

Kalup:Tonia
Hosting: Imageshack
Doradila: wentzdesign



srijeda, 03.12.2008.

...hm....bez naslova....

Eeeeee
Evo i mene napokon na blogu..hehe...
Kakve su ocjene u skoli?
Kod mene katastrofa...lool...
Jooj....10.12.nam je roditeljski....kmeee...
Jos malo i Bozic...pokloni....
Kamo ste odlucili ici za novu godinu....
Ja jos neznam...al najvjerovatnije da cu kod kuce s prijateljima (,Monikom K,Monikom J, Danijelom,Katarinom,itd....).jos 2 tjedna skole...zaklucivanje ocjena sto mrzim hihihi...
Danas u skoli nije bilo prosesorice koja nam predaje hrvatski....a trebali smo imati lektiru.....nema je ni sutra ni prekosutra .....

nastavite mi obavezno komat!!!!!!!!!

gibam sad...al prvo pozdravi...::
7.a
svima koji mi komaju...

saljem vam veliku pusicukisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

pozz svima


:)


- 22:44 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.