Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!

moje slike...
ina i ja( a zapravo kak stojimo je ja i ina...hehe)cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sarah i ja...( jooj gle ti tu sarah-ova s crvenom kosom- sto je stala...uf uf..sarahice moja...hehe)blabla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet ja i ina....(b.f.)thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sarah i ina....smijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet sarah i ja....rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anica.ma luda je ona...i jako je lijeepa...hehesmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jos jednom anica...sam malo bliže....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nuička i vanda...naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

isee..kolko ih jee.-.-.-.hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mutawa arežina...hahha...ma zakon je ona...nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestrična...ružica....smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja..

Image Hosted by ImageShack.us

jelena...the sestrična

Image Hosted by ImageShack.us

moj nečak patrik....kisskisssto je sladak....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet.....patriksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°¤,¸.¸,¤°'°uporedi me nemam nista nista protiv ...slobodno...uporedi me sa njom,moja ljubav jak je motiv...da...oprostim ti to....°¤,¸.¸,¤°'°

nedjelja, 04.06.2006.

..uporedi me nemam nista nista protiv...

e...pozz....duugo nisam pisala pa ewo sada...pisem...da...hm...ima toliko toga...sto se dogodilo...u 1 danu isse...u 1 danu...uf...eek..al nebi točno govorila o čem se radi zato jer mi se neda...tak da ono...hm....eo sad se mal dop na msn...joojbangbangneznam sta bi vise pisala...sutra odgovaram fiziku za 4...naučilaa sammmm...weee...sam se sad nadam da cu imat 4....

...........slika swe gowori..........


Image Hosted by ImageShack.us


ewo jedna pjesma...bas je dobra
Sve što imam
je sjećenje na osmjeh tvoj
Sve što mi je ikad išta značilo
Je dodir tvoj
Sve što želim čuti
Je glas tvoj
Sve što hoću ti si
A nemam te,tvoj pogled,osmjeh,dodir
Samo sam jednom osjetila
Taj dan još nisam preboljela...

..jos neka slika...

Image Hosted by ImageShack.us

jako lijepo....yes

Image Hosted by ImageShack.us

e da ugl...fala za ono na msn....aaaaa...hehe...

MajO...( perkušić ) ....drago mi je zbog onoga...al stwarnoo....=)=)=)kisskiss

- 23:36 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...ma nis posebno...
lool....i tak....nis posebnoo...haha aj nes o meni ( iako was wjerojatno ne zanima)...

IME MI JE:anita
ŽIVIM U: osijeku...tj...u jednom malom mjestu kod osijeka...višnjevcu...hehe...
TRENIRAM: a sta drugo nego odbojkusmijeh
SUPER FRENDICE SU MI: maja,romana,ivkovička,sarah,ina,iris,perkušičke,
nuička,vanda,anica,arežina,martina,maja(retfala),reša,ines,mia,gracijela,
lucija,antonija v.....thumbup

VOLIM: (a sta ne volim...hehe)...
ma volim skoro swe...hehe...čokoladu...zapravo swe slatko...lol...praznike, pisat zadačnice smijeh,komp, bit na msn-u,ič na more...kad ne moram učit,jednu osobu,
izlazit, družit se, plesat,pjevat....cerek

NE VOLIM: školu,učit,neke
osobe (nebi navodila), kad sam bolesna, kad mi ne radi komp, kad se poswađam s
frendicama, dosadne osobe.....itd...itd...

SLUŠAM: (mislim od glazbe)...hm....
skoro sve...ali najvise strano i narodnjake...

NAJ PJESME: ko te ljubi ovih dana,
burma, UpOrEdI Me, keeps dont lie, oblina, plawuša, poruči pesmu...




super blogowi...


...romana-super frendica...8 raz..mislim sad ce 1..heeh..i tak sve superparty

....maja-e ona isto 8 raz sad ce 1..zaakon, slusa narodnjake,upisat ce valjd u tehnološku za kozmetičarku..pa ce i mene mal uređivat =)=)thumbup

....sarah-7 raz..sad ce 8..isto ko i ja..ma zakon ..hehe bakrena=)zujo

....ina-ide samnom u raz..b.f. prolazi s 5.0 wee zaakon...hehe...rolleyes

...iris-inina seka..ide u opču,inace nije losa ucenica ..sam ju mal latinski zeza..al sve ok...susjeda...rofl

....reša-inace crna (kosa) al duša=plawa..lol...cura iz retfale...zakon je..=)smijeh

...polupropali blog-moj sarahin i martinin blog..koji bas i ne pisemo..njami

....jakov-frend iz razreda...ma on je zakon..sam sto se cesto svadamo al se brzo pomirimo =)zijev

....antonia-zaakon ..ide samnom u raz..malo je niža..al je slatka =)=)eek

...@c¤-ok decko..upoznala sam ga preko bloga......wave

...rambo-cura it rtfl....zakon...ne slusa narodnjake..7 raz sad ce 8...lud

....bošnjakica-dobra cura iz retfale..party

...lucija-cura iz 7.b mislim sad ce 8.b..lol...zakon sve naj..prije se i nismo bas slagale..al sad smo ok..mislim ne komuniciramo bas..al ono.....cool

...bartulović-isto decko iz 7.b..jooj u njega sam bila zaljubljena u 4 raz lol........smijeh

....lucija1-zakon cura....slusa rock..ili nes tak..metal..ma ugl..tak nes..hehe....nut

...kristina-frendica iz raz...zgodna.......thumbup

...ines-neka cura iz visnjevca....

....miškei-hehe...decko iz retfale......dead

.......guc-decko iz centra...ima curu..marinu..ak su jos zajedno..ma spaljen je........yes

....marinče- e d..lol..ima decka...guca (ma da) nisam ju upoznala al mi se čini ok.......smokin

...romana2-upoznala sam ju..al ne bas ono u najboljim uvjetima..tak da ju nisam bas doro vidjela..hehe...al sve u svemo super..spaljena cura....party


znam da svi obično gasite pjesme...al owa je pjesma suuper.....nemojte gasit....


Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He´s more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
but clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another day
A kiss upon my cheek
As he reluctantly
Accepts I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our Love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)