...no stress,no fights,I'm leaving it all behind,no tears,no time to cry,just making the most of life...

utorak, 28.03.2006.

Jeeeeeee!

Upravo sam došla iz škole.Nije bilo loše jer sam dobila 5 i 4 iz tehničkog.Moram vam reći da druge subote idemo na nekakav izlet,a poslije toga bumo mogli švrljati po dućanima i ona najvažnije ići u Importane centarnutcoola to znači šoping bez granica.Sutra ispravljam povijest pa se moram učiti.I tak.Ovih dana baš i nema nekih zanimljivih situacija u mojem životu tak da vam i nemam o čemu pisati.Pozz&kissE,da.Ovo je namijenjeno lover boyu:Ne sramim se upoznati s tobom nek me jednostavno stalno opsjedaš i zoveš na mob.Ak si već tak "zgodan" kakvim se predstavljaš onda dojdi do mene u školi.I ne kužim zaakaj ti smetaju moje frendice.headbangDa imaš muda već bi se upoznali i El finnito.Za razliku od tebe ja bar imam prijatelje.mad
burninmad

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

-već se odmalena...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

-ovo je ISTINA
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Backgrounds FreeGlitters.Com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

- 19:00 - Komentari (36) - Isprintaj - #