...no stress,no fights,I'm leaving it all behind,no tears,no time to cry,just making the most of life...

ponedjeljak, 20.03.2006.

Novosti,novosti...

Hej ljudi.Danas sam bila na natjecanju i bila sam 16,a Anita 15.Mogu reći da nisam baš prezadovoljna,ali bilo ih je puno...Evo kako je to bilo.Kad smo napisali testove,išli smo na nekakav izlet.Ja i moja frendica Anita smo sedile kraj nekakvog "seljaka".On je inače iz Đurđevca i stalno je govoril svojim domaćem jezikom kaj je meni i Aniti bilo jako smešno.Nazvale smo ga đurđevački "picok" jer je on moju frendicu Tanju nazval "deklička".Odjednom ja i Anita smo počele spikati o tome kak bumo zadnje jer smo bile jako nervozne.Odjednom se i on ubacil u razgovor i na sve kaj smo mi rekle on je odgovaral s "ma naj!".
Zatim je počel spikati o tome kak oni v Đurđevcu imaju same picoke,a mi na Podravki imamo običnoga pevca.Sve u svemu bilo mi je jako zabavno,a i nastavnica nam je rekla da nam je petica iz povijesti zagarantirana.Sutra pišem test iz zemljopisa koji je jaaaako teški.velika pusa do sljedećeg posta!!!MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 17:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #