sukus, i sprijeda i straga isto je

Uvijek iste priče, kad izgube bog ih ne voli, kad pobijede bog voli, pa onda stalno jedno te isto čuđenje nad ovim, čuđenje nad onim, imala sam jednu prijateljicu koja nije bila zadovoljna sa svojim depresivnim dečkom, a možda samo realnim na neki prizemno slabašni način, onda je našla drugoga koji je bio vičan ispričati joj sve laži koje je željela čuti i bila je jako sretna neko vrijeme i uspoređivala ih kako je ovaj novi super, kako je sve suprotno od onog staroga, nije joj bilo bitno što su priče šuplje, bilo joj je bitno da se osjeća dobro dok ih sluša i da vjeruje u njih i toliko je silno željela vjerovati u njih da nije dolazilo u obzir to nesretno priznanje da su samo lovačke. To je taj sukus ljudskog bića, priče i osjećaji, sve drugo nije važno, neki, eto, vjeruju da je bog pomogao hrvate da pobijede, ja vjerujem da su Skunk Anansie otkazali koncert zato jer sam ja odlučila ne doći na inmusic, svijet je jedno veoma interpretativno mjesto...

Oznake: spoznavanje plaža

22.06.2016. u 09:03 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?