....-°°**slikice**°°-....










eo neke nase slikice




...-moja seka-....


...-eo oped-....


...-eo mene-...



...-i oped ja-...


...- i pogodite tko???-....

...-oped JA-...

Image Hosted by ImageShack.us

eo mene osisane...hehe









  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi vidis/nevidis

by NeLLaDizajn

Opis bloga

...MOJ MALI BLOGIC....A NEZNAM KAK DA GA OPISEM..naughtynutnjamifinosretanbeljrofldeadnutzubozubo

nesto o meni

Image Hosted by ImageShack.us
ja se zovem Ana

imam 6 godina...
imam seku
volim:
msn
cokoladu
prijatelje
crtice
slusati pijesme
plesati
svirati
crtati
igrati se
zezati se
zivcirat seku
dinamo

.....
Image Hosted by ImageShack.us
nevolim:
omusljene
zloceste
zivcane ljude
hajduk
zubara
doktore
miševe
žabe
zmije
.....
Image Hosted by ImageShack.us
od glazbe slusam
strane pijesme...nekad
i malo hrvatskih
Image Hosted by ImageShack.us
cerekimam deckakiss
i jako je sladakcerek...Image Hosted by ImageShack.us

imam jednu macku
zove se Bembo
i jako je debel....hh
i tako neznam vise sta
da napisem pa
zato pozzz
...i pusa svimaImage Hosted by ImageShack.us

utorak, 24.06.2008.

...evo me....nakon dugoo vremena...

ola ljudi evo mene....znam...nije me bilo dugooo al nema veze zato sam sad tu....
nemam nis novog za vas....eo ici cu na more i jako sam sretna
jedva cekam....kak cu se iskupat...e da zaboravila sam vam rec
tata mi je napunio bazen pa cu se dns kupat.....
...kak sam sretna....na ovom bazenu imamo i đakuzzi
......necu uopce izlazit iz njega.....

eo nznm sta da vam još pišem pa zato idem....pozzzz
e da i još nes...hvala svima koji su mi komali......pusač Davidu vejiki ...



| ...ObAvEzNo kLiKni... (48) | ..tr0si..b0ju | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.