LIFE-BIG LIE

11.01.2006., srijeda

LJUDI ŽIVA SAM!!!Već su me neke frendice počele zvat nakon onoga posta misleći da ću se stvarno ubit!!!E pa neću,ne zbog takve gluposti!!!Stvarno dramatiziram!!!Ovaj prekid me oživio,otvorio mi je oči.Sad znam ŠTO želim i KOGA želim!!!
Shvatila sam svoje osijećaje...Jedna osoba mi se već neko vrijeme mota po glavi.Ta osoba mi je jako dobar prijatelj i imam jake osijećaje prema njemu i ne znam bi li mu to priznala.Bojim se da ću sve pokvarit!!!WHAT TO DO???HELP!!!
- 17:31 - PLJUNI I OSTAVI TRAG (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

TKO SAM JA...

Prijatelji me zovu Axy...
Rođena sam u petak 13.04.1990.Nisam praznovjerna i zato ne vjerujem u nesretno djelovanje tog datuma,posebno ne vjerujem u horoskope.Živim u malom zalupanom mjestu blizu Dubrovnika.Idem u 2.razred srednje medicinske škole.
Od glazbe slušam rock i sve što je od njega nastalo,posebno power metal.Moji najdraži bendovi su na prvom mjestu Gunsi,pa Nirvana, Nightwish,Gamma Ray,Stratovarius,Ramonsi i mnogi drugi stariji rock bendovi.Od punka volim poslušat Sex Pistols,The Clash posebno...
U slobodno vrijeme pišem pjesme i nastojim naučit svirat gitaru...
Nadam se da ću uspjet...

Linkovi

CLIFF BURTON-jako puno zanimljivih tema
PRKA-luda za Nirvanom
ROCK-diskografija rock legendi

LIFE IS A BITCH
LIFE IS A WHORE
NOTHING LESS
NOTHING MORE...