LIFE-BIG LIE

28.12.2005., srijeda

Ajme ova kiša ne prestaje padat,poludit ću!!!Doček je za dva dana a ja još ne znam di ću!!Možda svratim do kluba,al nije baš da mi se da!!!Prka imaš ti kakav savjet??Rasta,Smiley i King su me zvale da idem s njima,one će prvo na babin kuk gdje će bit crvena jabuka pa će onda poć u klub oko ponoća.Možda i pođem,ma nemam pojm,ova neorganiziranost me ubija!!!!HELPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 10:38 - PLJUNI I OSTAVI TRAG (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

TKO SAM JA...

Prijatelji me zovu Axy...
Rođena sam u petak 13.04.1990.Nisam praznovjerna i zato ne vjerujem u nesretno djelovanje tog datuma,posebno ne vjerujem u horoskope.Živim u malom zalupanom mjestu blizu Dubrovnika.Idem u 2.razred srednje medicinske škole.
Od glazbe slušam rock i sve što je od njega nastalo,posebno power metal.Moji najdraži bendovi su na prvom mjestu Gunsi,pa Nirvana, Nightwish,Gamma Ray,Stratovarius,Ramonsi i mnogi drugi stariji rock bendovi.Od punka volim poslušat Sex Pistols,The Clash posebno...
U slobodno vrijeme pišem pjesme i nastojim naučit svirat gitaru...
Nadam se da ću uspjet...

Linkovi

CLIFF BURTON-jako puno zanimljivih tema
PRKA-luda za Nirvanom
ROCK-diskografija rock legendi

LIFE IS A BITCH
LIFE IS A WHORE
NOTHING LESS
NOTHING MORE...