LIFE-BIG LIE

27.12.2005., utorak

AGONIJA

Ovi dani ubijaju,Kiša pada,zarobljena sam u punoj kući luđaka,dosada nam je,čini se,postala stalni gost.Premještam se iz kreveta na kauč ,pa onda za stol.Samo žderem i svađam se sa sestrama i bratom,stari me podjebava na račun malog,a stara,stara je još gora.Nadam se da će sutra bit malo lijepše vrijeme pa da pođem malo do malog...
Jučer mi je rodila rodica malog balavca.Jedva čekam da ih vidim...Barem malo radosti u ovom mojem otužnom životu...
Život mi je raspad sistema,svi moji dragi prijatelji su u suprotnoj smjeni i vidim ih jednom godišnje.S nekima sečujem preko mob ali shit je što ja jako često ostanem bez love...
Prekjučer sam se dopisivala sa Špaxom i razveselio me,bila sam na njegovom blogu(toplo ga preporučam) i gledala sam slike.Jako duugo ga nisam vidila i bilo mi je jako drago da ga vidim,pa barem i preko slike.Imam samo jednu molbu:ŠPAX STAVI I PRKINU SLIKU!!!

- 16:34 - PLJUNI I OSTAVI TRAG (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

TKO SAM JA...

Prijatelji me zovu Axy...
Rođena sam u petak 13.04.1990.Nisam praznovjerna i zato ne vjerujem u nesretno djelovanje tog datuma,posebno ne vjerujem u horoskope.Živim u malom zalupanom mjestu blizu Dubrovnika.Idem u 2.razred srednje medicinske škole.
Od glazbe slušam rock i sve što je od njega nastalo,posebno power metal.Moji najdraži bendovi su na prvom mjestu Gunsi,pa Nirvana, Nightwish,Gamma Ray,Stratovarius,Ramonsi i mnogi drugi stariji rock bendovi.Od punka volim poslušat Sex Pistols,The Clash posebno...
U slobodno vrijeme pišem pjesme i nastojim naučit svirat gitaru...
Nadam se da ću uspjet...

Linkovi

CLIFF BURTON-jako puno zanimljivih tema
PRKA-luda za Nirvanom
ROCK-diskografija rock legendi

LIFE IS A BITCH
LIFE IS A WHORE
NOTHING LESS
NOTHING MORE...