< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 04.01.2007.

Konbawna

Ajme kako vrijeme brzo prolazi!Prebrzo,ali predugo je prošlo otkako se ja nisam javila niti išta napravila(nisam ni komentirala).Kao prvo željela bih svima čestitati Božić i Novu Godinu(kao praznik) i tako dalje(mislim da znate kako to ide).Što sam radila sve ovo vrijeme( a veže se za anime)nema baš puno novosti ali sam se zato pozabavila s Narutom(odgledala neke epizode) i tako....
Zatim sam skinula i upravo sad pročitala Tenjo Tenge (poglavlja 96 do 99)i sada mi više ništa nije jasno(dobro, jedan dio ne razumijem, ali ću se potruditi i shvatiti o čemu je to riječ),te malo divila crtežima koji su za svaku pohvalu.
Počela sam gledati(zapravo samo sam pogledala prvu epizodu) jedan zanimljiv anime Serial Experiments Lain možda znate nešto o njemu i zanima me vaše mišljenje.
Budući da sad moram ić komentiram vas sutra,sayonara



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.