Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/animewings" />
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


utorak, 31.10.2006.

Image and video hosting by TinyPic

srećni vam Halloween. Ja nisam te sreće da se danas skićem po ulicama jer sam bolesna,eto konačno je i mene uhvatila gripa.Strašno.... al nema veze. Moja draga seka danas ima party ali budući da kurim ne mogu se s njima zabvljati.Želim tipkati da je singstar rocks nešto najbolje jer daje stvarno super zabavu,a ja obožavam pjevati.Eh da mi ga je imati,nažalost moj ujak je izgubio negdje u svojoj kući te mikrofone,strašno i sad svaki put idem u Gračane(tamo prebiva) i kopam po sobi-dnevnom boravku jer su tamo sve igrice koje imamo i ja svaki put proživim živčani slom jer ih jednostavno ne mogu naći,a prije pola godine su još bili kod nas.....užasa li.
Sad idem gledati neki anime,ići ću na eci,peci,pec i onda kaj ispadne to ću gledati(ja stvarno nisam normalna).Ah želim gledati wolfs rain.....namjerno ću namjestiti da ispadne baš taj anime(da li sam napisala da nisam normalna??)
Evo lyrics od Tell me what the rain knows:
Sung by Maaya Sakamoto
Composed by Yoko Kanno

Tell me what the rain knows
O are these the Tears of Ages
That wash away the Wolf's Way
And leave not a trace of the day?

Tell me what the rain knows
O is this the flood of fortune
That pours itself upon me?
O see how I drown in this sea

Hark, hear the howl that eats the moon alive
Your fur is on fire
The smoke turns the whole sky raven black
And the world upon your back will crack

Where will you go
Now you've no home?

Let the rain wash away your last days

to je u 26 epizodi završna pjesma,
a stavila sam je i u box tak ako želite poslušati slobodno se poslužite.



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.