Anime Soul

nedjelja, 03.08.2008.

Ja sam protiv naslova =D

Upravo sam shvatila
da nisam napisala post 2 mjeseca
a nisam imala pojma da su prosla dva mjeseca, stvarno
koja ono 2 mjeseca?
......

a nije valjda tako tesko napisati post
(je)
to je zato jer.. pokusavam voditi jos jedan blog uz ovaj koji nije zapravo blog nego-
*something shuts Nicole up*

Ispricavamo se na ovome.
Radi posebnih okolnosti mi cemo nastaviti ovaj post.
Cini da Nicole vise nije u sta-ovaj neze-nemo- zbog specijalnih okolnosti nije u stanju nastaviti pisanje.
Zato cemo vas na jednak nacin pokusati obavijestiti o svim stvarima jednako kao sto bi i ona to napravila.
.............

*in the background*
- " Zasto mi ono radimo ovo??"
- " Shh!! Nezelimo da primijete da je nestala!!"
- " Ahaaa. btw mislim da nas ova tipkovnica hvata dok pricamo"
- " Ma daj nebudi glupa, kad si vidjela da tipkovnica nekog hvata?"
- " Onda ne hvata. Ganja nas. Ok?"
- " Baci je u kut i smisli sto cemo reci umjesto nje. Dal ti ona izgleda kao da bi rekla nesto pametno?"
- "........................................ cekaj da razmislim ............. "
- " Ok vjerojatno bi rekla isto sto i ti. Dakle napisi sto bi ti napisala"

Z.zdravo ljudska bica! Danas je bio potpuno normalan dan i zato evo mene da obavijestim svijet da je potpuno normala! Nema neobicnih dogadaja, nema zlikovaca koji pokusavaju unistiti svijet, nema glavnih junaka koji ce ga spasiti, i sto je najvaznije, nema provalnika iz druge dimenzije koji otimaju djecu tijekom pisanja postova!
Dakle kao i svaki dan jutros sam se nekoliko sati divila onim malim tockicama koje se neki put pojave na svjetlu, i napadaju sve koji ih pokusavaju gledati. Vid mi je zbog toga trenutno malo oslabljen ali hej! Sto je vid ako ga ne oslabimo svako malo! Nakon vecere otisla sam se izlezavati na zraku dok cekam rucak. Ljudi koje smo pojeli bili su bas fini. U posjet su mi dosli mravi pa smo igrali granicara.
Jucer me obavijestio sef da smislimo novu tajnu urotu protiv susjedne dimenzije koja postoji vec predugo, i bilo bi opravdano da se vec jednom srusi jer je u odnosu na nasu potpuno nelogicna. Sad smo na tajnom zadatku - ali nesmijem vam reci sto radimo jer je super super tajan! Morat su uskoro krenuti dalje, glasovi me zovu, a i navecer ce satovi krenuti unazad pa najbolje da ne radim doonda nista sto nemogu i raditi unazad. Sad moram na rehabilitaciju! Laku noc!

Vjerujem da niste uopce primijetili ikakvih neobicnih stvari u postu koji smo vam predocili, i da ste zadovoljni nasim resenjem ovog problema. Sad se toplo oprastamo od vas i zelimo vam sretan ostatak zivota. Nemojte sutra izlaziti van iz kuce.



- 16:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Animespace

  • Ja sam anime fan i želim naći još ljudi poput mene!

    I zasad mi super ide!!!^_^


    NEMOJTE KLIKNUTI OVDJE



    Ime: *šutim*
    Nadimak (to se tretira kao pravo ime): Nicole
    Godine : necu vam lagat sad, nisam se uopce rodila, a kamoli da sam ziva, dovoljno je da znate da mi je umni razvoj na 3 godine ^___^ --> a 3.3. se tretira kao rodendan... trebam li spomenuti da mi je omiljeni broj 3 ^__^?
    Omiljena boja: ljubičasta (ako nije ocito)
    Volim: MEWA, ANIME, mangu, ljubičastu boju, nadnaravna bića, crtati u anime stilu, magiju, čudovišta, anime likove, prijatelje, svoj razred, kaos u svojoj sobi, Nicole, pauke, životinje općenito, biljke, Japan, satelitske programe, 3.3., godišnja doba, zvijezde, ljude, puno toga, sve i svašta, i za kraj, anime. --> I Mewa!

    Smisao života: stvoriti Anime Space --> i postati Nicole ^_^




    Ovo je moj Mew!^__^!! *do not touch him he is mine*


    Animei koje sam gledala
    (ANIME 4-EVER)

    Pokemon
    Digimon
    Digimon Tamers
    Digimon Frontier
    Sailor moon
    Shaman King
    Mon colle knights
    Beyblade
    Astro boy
    Yu-gi-oh
    Yu-gi-oh GX
    Doremi
    Detektiv Conan
    Inuyasha
    One Piece
    Monster Rancher
    Dragonball (Z)
    Candy Candy
    Duel Masters
    Hamtaro
    Kamikaze Kaito Jeanne
    Pretty Cure
    Megaman NT Warrior
    Ranma 12
    B-Daman
    Mononoke Hime
    Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited away)
    Howl's moving castle
    Angel Sanctuary
    Bleach
    Air
    Loveless
    Onegai Teacher
    Fruits Basket
    D.N. Angel
    Chobits

    hehe gledala sam jos puno vise animea, ali sad dok sam ovdje i smisljam sto bi dodala jos u box neda mi se nabrajati.... mozda jednog lijepog dana kad mi bude jako dosadno...

    --> Napravila ja bolju listu u meduvremenu --> MyAnimeList

Moji najbolji prijatelji koje sam ikad našla!!!