Anime Path

ponedjeljak, 28.08.2006.

Odee jedan blog k VrAgU!!!

Lol zaboravih pass i acc name............... headbang! Eto TU TUuu!

- 13:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovom blogu opisivat cu i pricati neke anime koje se meni jaaakkoo sviđaju. Ak vam se moje teme ne svidjaju onda nemojte ovdje dolaziti. OVO JE MJESTO MIRA JELI TO JASNO!?! Sve sto cu pisati pisat cu ja znaci nesmije nitko drugi pisati. Ovo je moj ali samo moj blog... Ponavljam ako mislite biti bezobrazni onda ne dolazite ovdje jer je ovo mjesto mira i citanja gledanja itd....!

Your Pirate Name Is...

Captain Blood And Guts

What's Your Pirate Name?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us