Hmm,neki dan me uhvatila ispiracija počela sam nešto bezveze šarat na školskoj klupi.Prvo je nalikovalo na običnu kosu pa sam dodala neku čudnu glavu i onda je nakraju ispalo strašilo.U petak mi se izgasija internet ubila bih ih.Morala sam čekati do danas kako bi se upalija.
Ovu sam ispod pjesmu napisala u školi nekoliko je dana bila hit pa onda sve manje i manje.

As we will say you make my day
A realy blond hear

With a big smile
And a cute tireon my head.

I love you with all my heart and sole
I love you forever,ever you now

My baby,you are one for me
My baby,you are so sexy

Whay dont you call
Whay do nt you see
That I´m only one for the.

Neda mi se više pisat samo sam jedan dio napisala u biti ovo nisam radila sama več mi je pomogla prija Nika.wave
Uuuuu,ovu sam sliku ispod nacrtala u dva dijela, nije ovako nešto osobito ispala jer sam je slikala sa mobitelom.

[IMG]http://img242.imageshack.us/img242/5653/untitled1copyvh9.th.jpg[/IMG]

28.11.2006. u 18:21
× 23 thoughts of the world × Print × # ×

Danas neču pisat o animeu več o nečem drugom.A možda i budem pisala.Evo danas ču na svom blogu reč šta mislim o svakoj osobi iz mog razreda i Kate da se nisi uvrijedila ako budeš čitala.

MEĐU BOLJIM

Ana-Meni najbolja prijateljica super se zabavljamo i nikad me nije iznevjerila do sad.
Mimi-meni druga po redu najbolja prijateljica.Voli se hvalit ali nema veze.
Ivan-meni najbolji prijatelj.Malo je čudan(ponekad)
Romano-u zadnje vrijeme ide mi na živce i najbolji mi je prijatelj.
Matko-Treči po redu najboljih prijatelja,nekad mi ide na živce ali ne često
Nika-postala mi je bolja prijateljica nego što je bila prije sada smo super
Martina-hmm,o njoj nemam baš neko mišljenje
Tea-e ona mi je super

SREDNJI

Mate-postala mi je bolja nego šta je bila,mislila sam da je neka tamo šminkerica ili nešto tako.Ali kada smo se počele družit mi je super
Katarina-Šta mislim o njoj inače super samo mi nekad ide na živce jer kada nema Marije i Marine onda se druži snama kao da smo super a kad su one tu onda se pravi da nas nema
Marija.P-pa s njom se nedružim baš jedino kada se sretnemo onda pričamo
Marija.B-Sjedi smenom živcira me što puši pa onda ja tj smrad udišem za ugušit se
Alko-On mi je super ali se nedružim baš često s nijm pa neznam kakav je.
Nino-Dobar nemam više šta reči
Vedran-Dobar nemam više šta reči.

NE BAŠ NEKI
Ale-nije mi baš nešto
Sara-isto
Dario-ide na bolje
Karlo-užas
Kiki-najgrozniji tip

To je to

23.11.2006. u 11:40
× 15 thoughts of the world × Print × # ×

Evo danas opet jedan uobičajni dan.Ništa specijalno se nije desilo,Shamanica mi je dala ideju da napišem post i da joj napravim dizajn,bez brie Shamanica maknit ču ga kasnije da ga nitko ne skine.Evo pisat čemo o shaman kingu i još nečemu.

Evo malo o Anna Kyoyama
Anna je Yohanova zaručnica i ona ga mora istrenirati da postane dobar shaman . Anna je izuzeto jaka,i može kontaktirati mrtve.Osobito je teška prema prijateljima snjom je nemoguče živjeti.

Napisala sam samo o njoj ali evo vam rezultati kviza

  • My top result for the SelectSmart.com selector, Which Shaman King Character Are You?, is Rio



    Pa donekle u školi je bilo zabavno.Katarina oče da joj kažem simpatiju ali joj ja neželim reč pa ona kaže a zašto,zašto? a ja Zato,zato!!!
    Baš smo smiješne.Sutra je glupa kemija da se pokopaši biologija i zemljopis ajme!!!!Šteta šta nam je otišla Kay buaaaaaa!!noI to je to bok!

  • 14.11.2006. u 17:44
    × 34 thoughts of the world × Print × # ×

    Vratila sam se!!

    Čini se da nitko nije primjetio da me nema mjesec dana barem misllim da je toliko prošlo,jednostavno mi se nije dalo pisat.Nisam ni imamla šta.Javljamvamse samo da znate da sam dobro.Počela sam raditi svoju web stranicu.gdje vam piše sve o animeu baš doslovno sve.Možete mi poslati koji svoj radpa ču ga ja staviti na stranicu gdje če ga ljudi moči komentirat.Životmi je postao dosadan.

    07.11.2006. u 13:15
    × 17 thoughts of the world × Print × # ×

    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    < studeni, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    comments no/si?

    Opis bloga

    Ovo je blog jedne anime girl koja obožava anime.Zato će pisat sve o animeu.I da mi niste spamali.

    warning ^-^

    NARUĐBE
    Evo počela sam primat naruđbe za dizaj i za bannere i ostalo,ako kome šta triba nek mi pošanje naruđbu u komentarima ili na mail.
    Neke dizajne možete pronači na mom drugom blogu
    KLIKNI

    MOJ MAIL
    amy.v@email.t-com.hr Image Hosted by ImageShack.us

    O MENI
    Ovdje ispod se nalaze linkovi do vaših blogova tamo gdje sam vas nabrajala

    Zovem se Anamarija i obožavam anime.Živila sam u Splitu a sada živim u Rijeci.Jako sam druželjubiva osoba premda imam tri najbolje prijateljice.Osim anima još volim svoga psa Flokija.Premda je nekad mali dosadnjakovič jako ga volim.Moje najdraže društvo preko interneta su Kay,Nicole,avenge_girl,Kate,
    Anime queen
    ,
    Anime manga girl
    ,Bex,Miss Modest Mouse,Digitalka,
    Anime wings
    ,Digimon frontier.Ako nisam nekog spomenula sorry stavit ču te iduči put.Počela sam pravit dizajne i čini se da se mnogima sviđaju.Moj najdraži planet je Pluton ali sada je ispa iz planeta.Buuuuuuaaa T__T.Član sam grupe Kameleon moje najdraže grupe.Nemam više šta reč možda se sitim da upišem.

    Linkovi

    Digimon Frontier (zakon cura)
    still warrior-ima super blog i super je cura
    luda baba(tek upoznala)
    L(ima fenomenalan blog)
    Heleca-baš su dobre
    Mimi-najbolja prijateljica
    Mary(tek upoznala)
    Nicole(Napravila mi ovaj gušt dizajn)
    Bex(obavezno pogledajte)
    Miss Modest Mouse
    Kate

    Sorry ako nisam nekog stavila to je zato čto sam ovo radila nabrzinu

    Svašta ;)

    Ana,moja najbolja prijateljica.
    Boje,meni najdraže.
    Cure,vrtimo dečke oko malog prsta.
    Ćuk,nemogu se sjetit ništa drugog.
    Čupavo i Čupko,volim čupavo i volim moju staru igračku.
    Dom,moj stan.
    Enciklopedija,u njoj možeš nači svašta zanimljivo.
    Frula,moj najdraži instrument.
    Gluposti,svašta izvodim.
    Higijena,moraš je održavati.
    Inekcije,nije strašno.
    Jagode,ukusne.
    Klupko,za mace.
    Lopta,za odbojku.
    LJubomora,nešto najgore.
    Mama,moja mamica.
    Noć,najbolja pojava.
    NJuška,sve osjeti i namiriše.
    Opasno,volim opasno.
    Pas i prijateljstvo,moj Floki,nešto najbolje.
    Rijeka,gdje živim.
    Split,moj rodni grad.
    Škola,bolje da negovorim.
    Tama,fora.
    Urlikanje,kada urličem probušim svakom uši.
    Vuk,moja najbolja noćna životinja.
    Zezancije,svi kažu da se samnom dobro zabavljaju a i meni se sviđa.
    Životinje,tako slatke.