Living for anime - Blog.hr

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



|Komentari Da/Ne



Copyrightom ©

FUTURE UPLOADS:
~Treba box sredit
~Vjerojatno dizz na hmm



Image and video hosting by TinyPic










24.01.2009.

Eji!Ayumi ima jedno iznenađenje za vas.U boxu se nalazi jedan anime dizajn pa tko hoče neka ga uzme.E da jesam vam rekla da sam dobila brata.Sada ima negdje oko 20 dana.Ovih dana samo crtam ne zato šta želim nego šta moja škola ima naziv Umjetnička grr.Sva sreća izabrala sam smjer Fotograf zato ugl na DA vidite moje fotografije.SAd ću vas malo naučit o fotoaparatima...Postoje 4 vrste fotoaparata.1.Jednooki refleksni 2.Dvooki refleksni 3.Jednostavni 4.I aparat za izravno promatranje.^_^(Nisam imala bolju ideju za post hehe) Kod Jednostavnog aparata imamo problem paralakse što znaći ono što mi centiramo na filmu će se nalaziti centimetar ispod.Vjerojatno nikog nezanim ato pa neću o tome pisat hihi.Blog sa dizajnima je otvoren pa svi koji ga žele posjetiti neka kliknu ovdjeSe sječate kako sam preprošle godine pisala priću i odabralala likove svih koji posjećuju moj blog?e pa to bi trebala uskoro opet napravit.
Ajumi se baca naposao i ide sređivati box ~pusa~

Image and video hosting by TinyPic

24.01.2009. u 14:08 | 21 Komentara | Print | * | ^




<< Arhiva >>