AnimeFreak

10.12.2006., nedjelja

The New

ciao ljudovi moji...

ah evo nisam se dugo javljala pa se evo novosti.....i have new layer (moram reći da ga je Darky kodiro a JA ga dizajnirala.....happy now Darky??)....na layeru je pjevačica iz Within Temptationa...za nju sam se odlučila pa ono.....htjela sam prvo napravit na Anime pa me to prošlo pa na CSI pa na Carmine Giovinazza pa sam se sjetila da sve moguće opsesije koje sam imala su me prošle ali Within Temptation je uvijek osto.....nju sam napravila samu jer mi se nije dalo mućit s s dizajnirenjem i ova je bila najednostavnija slika (dizajn layera nastao je u 5 min)....da sam stavila sve ljudove iz grupe layer nebih bio gotov nikad....prelijena ja za takve stvari.......smokin

Anime još nisam pogledala jednostavno nemam vremena....ali zato sam zapela za neš drugo i ne to nije CSI nego neki dan sjetila sam se serije koja se prije prikazivala na jednoj od naših tv stanica i sad je tražim da je dwnlam i ono nema NIGDJE i onda mi je Chaos našla samo da dwnlam po sezonama a 1 sezona ima 4gb eek...naime govorim o seriji Special Unit 2....evo slike dolje....

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

se sjećate njih....slatkići mali...joj tak mi nedostaje ta serije no šteta što su je ukinuli.....burninmad.....baš mi je bila odlična imala je sve a naj mi je bio humor u njoj....

oh da....jedna vijest koja će vas možda šokirati....naime počela sam slušati američku *cough* country *cough* muziku eek...znam znam wtf is wrong with me....ali šta hoćete neke pjesme su zapravo....barem MENI... dobre....naj mi je Whiskey Lullaby.....evo ga na krivite svi tu pj....zato što je J***** dobra....thumbup

uh dwnlala mi se ep CSI:NY-a.......never mind......me go watch.....smijeh

ok ljudovi to je to...zasad....ciao i vidjamo se....Tally hoooo mio Darlings and Live long and prosper cool
- 17:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Meni

O Blogu