×.ŠtaFeToNja

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />

×.ŠtaFeToNja

,blog.dnevnik.hr/animalofherownjungle" />

×.ŠtaFeToNja

24.12.2008., 17:57

oLe..eVo vaŠa hannA se SjeTiLa napSIat NeW pOSt...SvaŠta je BILo OViH daNA...SveTi nikOLa.. -.-..I naTe kaJ je SuTRaa??POgoditee!! aJddeeE!!Da Vam KaZEm?!? B-B-B-BiG broTheR! LoOOooL..ma NeeE..SuTRa je B-b-B-b-BoŽiiĆ!! YeeAaaaAa Jedva čekaM..Nezz Šta Ču doBit..MOj DjeD boŽiĆnjaK se Zove JoZo sam Da ZnaTE.LoOoL.NePOstOJi vaM on..aL eT taK **.-.-...Sad je JEdna StaFeta Koju Sam uzeLa Od NjiH **kLiK ** Jer Sam Ja LjeNa da Bi to PisaLa PiiH..CcC..No Evo jeE...i da Svima žeLim sreTnu NovU gOdiNu i BoŽiĆ.Neka Vam Se Sve ŽeLje '0stvaRe =)) k0da vriDe muKe,k0da VridE b0Li,KaD nEman fRenDIcu k0ja me v0Li.

....Zagrljaj ili poljubci?...
°ObOje xD aL ŽeŠĆi je KiZz..

....Pepsi ili cola?....
°KoLa..OfC

...Cokolada ili vanilija?...
°ČoKsa..MLjaC..aL ono VanILiji NemoGu OdliT kaD je u pudiNGu ..zaTo
jeDnaKo....

...Lover ili fighter?...
°L0wEr.=))

...Prijatelji ili obitelj?...
°BuM reKla PrijaTeLji aL neZz Kak Bi beZ obitelJi taK da...

...Ljubav ili novac?...
°LjuBaV..Sta Bi beZ LJubaVi? aL i nOvaC je VaZaN...

...Slušati nekoga ili govoriti?...
°Ja sAm BLeBeTaLO...TaK da PriČati xP

...Osobnost ili izgled?...
°i jedno i DruGo.NemoGu beZ izGLeda Pa isSe Neču Se svaKe minUte pODsjeČat kaKO je on ljep izNUtRa...

Kod Dečka.:
...Boja očiju?...
°SmeĐa

...Boja kose...?
°SmeĐa

...Kratka ili duža?...
°DuŽa..aL osRedNJe...oNak PraVa..

..Visina.?...
°Sam da Je viŠi...

...Pirsing ili tatoo?...
°PirS..

..Hot ili cute..?..
°ObOje X]

..Najbolja frendica...
°ReA,IwAna,Dodie,SheP,LaUra,NikoL,MaRe....

...Najbolji frend...
°UčUR,I Eyo i OrKIca =))

..Tko je najglasniji..?
°Uuu OrKIca xD

...Tko je sramežljiv.?...
°niTko -.-

...Jesi li zaljubljen/a?...
°JeP.=)

...Vjeruješ li u ljubav na 1.pogled?...
°OfC...To Mi se PaR puTa deSiLo..

...Bi li izašao s nekim radi novca?...
°Ma Da mi POnuTe aMeriKu..NeeEE!!! -.-

Tko je zadnja osoba:
Koju si poljubio?
°HmM.r0maNa.xD

Zagrlio?
°R0maNa.iSt

Ti je rekla da te voli:
°NitKO...IL se neSjeČam..BoO

Si razgovarao na tel:
°MiA Cc

Si vikao.?
°StaRa xD

Ti je slomila srce?
°FRenDIca [neČu reC iMe]

Ti je rekla da te mrzi?
°JeDaN deČko..

Uzimas li droge?
°eO sAD sam PriJE 2 MinUte..bWaHah..JeSam KurCa

Piješ?
°Da,Sve u 16.BamBus yUUmy.i OstaLo.SoKIČi,,FaNta,KoLa...

Želiš li se udati?
°a-A.kO Ne?!?

Zelis li imati djecu?
°JeSs..CuriCe xD

Vjeruješ li u sebe?
°a ne BaŠ..RijetKo...

Koji je zadnji film koji si pogledao u kinu?
°HsM 3..aj tiNK..

Mozes li podnjeti istinu?
°teŠko..aL idE..Več sam PatiLa ZboG neiStine..Zat0 je IstiNa Najb0Lja

Najveća slabost?
°bOoO

Najveći strah?
°mraK..CcC...ZnaM GluP0 aL kaj ču..BrR..vaMpiRI jaaJ

Prva pomisao kad se probudis?
°J0š Ču mal0 spavaT.

Javiš li se na broj koji ne prepoznaješ?
°Aha..aL 0nd p0kl0piM..

Slažes li se s roditeljima?
°Da..0nak0..ne baŠ..0k nee!!..

Stvari za kojima žališ u prošlosti?
°m0ja TetA...Image and video hosting by TinyPic
By:PoSrnuLa ZviJeZdA.MwA.PusaČ u nosaČ~Grlim*

ikS dE.
Image and video hosting by TinyPic

Komentari (109)Print#

<< Arhiva >>






< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Komentari On/Off

x.Hanna.x Design


Looking for me.
0d_29.9.08. 20:15


Free Counters



c0uld y0u fiX me if im br0ke?

Image and video hosting by TinyPic
•ZwijeZdiCa je DjeWojčica
•ZwijeZdiCa k0ju p0nekad Zowu je HanNa
•ZwijeZdiCa 0b0žawa sw0je prijaTelje i daLa bi swe za njih
•ZwijeZdiCa je Chest0 bahaTa,Bez0vrazna,0krutna. aLi nije Takwa zapraw0.
•ZwijeZdiCa je 1oO % in l0wE with JuStin Bieber ♥
•ZwijeZdiCa je 0wisna 0 muzici ^___^__

Image and video hosting by TinyPic

•ZwijeZdiCa je RaspLesana.WeseLa.NasmiJana.
•ZwijeZdiCa Ima Mn0g0 nadiMaka : HanČi,
Han0,sreč0,LjuBe,ch0tza...iTd..
•ZwijeZdiCa žiwi u swijetu mašte jak0 čest0.
•ZwijezdiCa 0b0žawa sw0g psaa [♥]
•ZwijezdiCa je j0sh maLena i neShWacena.
•ZwijezdiCa w0wi sw0ju karLu ♥
Image and video hosting by TinyPic
•ZwijezdiCa new0wi sq0ulu -.-
•ZwijezdiCa je p0sebna na sw0i naČin.
•ZwijezdiCa je buduCha ZwijeZda [lol]
•ZwijezdiCa se ne 0pterečuje
•ZwijezdiCa je 0wisna 0 c0li, frend0wima
,muzici,LizaLjkama [mmm],SmijeHu...
•ZwijezdiCa ZiWi u RijeCi.
•ZwijezdiCa se neŽeLi mijenjaT zb0g drugih.
•Da ta ZwijezdiCa sam ja ^^ ♥

Image and video hosting by TinyPic
~>Ni playboyewe zeČice ne mogu da zamijene ono Što mu ja
dam kad se lampe ugase,ne mora da woli me,neka zadowolji me,
samo za veČeras jer zna da wolim promijene <~

Image and video hosting by TinyPic

.Loš si sreČo nE znaš šTo si izguBio.
znam Da boLi kaD dobiEš udaraC niskO.
pOdcijeniO si mE.
u Owoj iGri si Ti izgubiO.
boLja sam biLa i ostaLa.
tO znamO i Ti i ja i swi.
najboLja sam kOu si imaO i
kOu čEš imaTi. pOmiri se s Tim.

Image and video hosting by TinyPic

x.OoNa saMOo gluMi kraLjicu
A ja U njoJ viDim JadnicU....

Image and video hosting by TinyPic

x. Ka0 nekad..M0žda tTi priZnam
k0lik0 saM Te v0Ljela,M0žda
ćU taDa reĆi Tii swe,Al daNas j0š ne…

Image and video hosting by TinyPic

x. Jedina wažna sTwar,
kaDa budem0 0dlazili,
bit će trag0vi ljubavi što
ćem0 ih 0staviti za s0b0m.

Image and video hosting by TinyPic

x.LjubiŠ njU na meTar 0d mene,gLedam
Kak0 se t0pi ka0 Led,Hajde maLla
Reci mi HwaLa, jeR ja sam Ga
NauČiLa swE...

Image and video hosting by TinyPic

x.is fuNny how s0me0ne can BREAK y0ur
hearT and y0u stiLL l0we them with all y0ur PIECES
Image and video hosting by TinyPic

x.Ja Nisam ONA Odakle Ti Pravo Da Sanjom
Me Stalno UporeĐujeŠ,Ja Nisam Ona U Svemu
Sam Bolja I Sjeti Se Toga Kad IzgubiŠ me,ZAUVIJEK*

Image and video hosting by TinyPic

x.0cu da 0dem negdje,negdje daLek0 gdje me zL0ba
Ljudi NeCe d0sTici.

Image and video hosting by TinyPic

x.NikaDa nE 0stwljaj 0n0g k0ga w0lis, zb0g 0n0ga k0 ti sE swidja ..

Image and video hosting by TinyPic

x.isTa priCa k'0 i 0bicn0, LaZem sEbe da sam 0dLicn0..

Image and video hosting by TinyPic

x..en0 mi ga biwshi za drugim sEpare0m,
0n fura neKu kLinku a ja Lika sa BMW-om...

Image and video hosting by TinyPic

x.Can't maKe uP y0ur Minde,MindE,minDe,
MinDe MinDe,pLease d0nt WasTe my TiMe,Time
Time,Time,tiMe <3

Image and video hosting by TinyPic

x.Kad sI sL0b0dan nece Te Nik0,Kad si ZauzeT zeLi Te Svak0

Image and video hosting by TinyPic








Design x.HaNna.x