< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

A ka nešto o blogu

ma,,moji dani,,,moj život,,i moji prijatelji,,MOJE RAZMIŠLJANJE..
stvari ne vidimo onikvima kakve jesu nego onakvima kakvi smo mi,,,!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
A evo moja slićica da znate kako izgledan-hehehehehe

smokin

NEŠTO O MENI:

smijehZoven se Ani,živin na Pujankama-
inaće najboljen kvartu na svitu,
rođena san 25,06,1991,iden u trgovaćku školu u st-u
mrzin cajke!!!!burninmad
obožavan rap+hip-hop+rnb,.-,-.
volin svoje prijatelje(malo je onih pravih)thumbup,
zezat ljude po gradu,,,,vozit se po busu,
svoju baku,sms-dopisivan,box,ljude koji mi sve reću u facu,
,jednog ,,malog"naughty,,,hajduk,bazen,
lito,,,rapat,plesat,,široke gaće i majice,,,kape lipe-
skupljan ih,-.,.-eminema,edu i 50centa ali
i ostale rapere,crnce,opuštene muške,,,
i svoj jebeno dobar život-nikad mi nije
dosadno!!!nevolin:cajke!!!
sponzoruše,kokoši,golubove,
opčenito pernate životinje,usku robu,more,minice,štikle,
ribu,kupus,dosadne osobe,glupe ljudelud,petice,
angelinu jolie,headbangbritney spears,,,,,i tako to!
izlazin u f-a..po kvartu(zaglibila san tu,,,a štaš)
i po gradu sa gabi.,-.-,.-,
po horoskopu san rak,naj filmovi su mi:titanic,8mile,4brata,
juice,get rich or die trying,naj knjiga mi je hladnokrvno ubojstvo,
serija:forenzićari,nestali,autopsija,zaboravljeni slučaj.,-.,

e-mail:ani_puje16@net.hr
ili rambo-15girl@net.hr,,,
pa pišite mi,.-,hehe,








adopt your own virtual pet!



OVA PISMA JE SAVRŠENA!!!

Edo Maajka
Saletova osveta

Hej, nemoj jebat me
Jednog dana, kada tada,
ja cu sjebat te
Sve se vraca, sve se placa, majmune
Jebat cu ti mater
za dvije, tri godine

Svi ste vi budale,
svi ste jebene budale
Govorio je svojim vrsnjacima
mali Sale

Jebo klikere, video igre
i sve vas
Ja odo krast, necu ko vi
tu skupljati mast

S 13 godina u guzi,
vec je karo u kuruzi
I Almu, i Vesnu i rodicu Idu
Iso na mjesta di samo odrasli idu

Uvijek sluso, uvijek smeko
kad je neko nesto reko
Pa kopiro u jarku svakome vrsnjaku

Krao pare, djelio samare,
nosio marame na glavi
Oko mu poplavi
kad ga drukaju mami i tati
Stari ga je znao da prati

Kad ide u skolu,
al on je imao foru
Pa bjezo na odmoru
sa ekipom na motoru

Visio po gradu i prodavo cigle
Pa ga istuko Mile
jer mu zajebavo brata
Ukro mu lanac s vrata
sto mu je dao tata

Sale nije plako tako lako,
vec reko ovako:
Od sad pa na dalje i u buduce
Zapisat cu na papir
svakoga ko me istuce

Evo, prvi su mi ovdje
ovaj Mile i Muce
On mi je prijetio juce
kad sam mu piso pored kuce

Bilo je vruce ljeto 85-o
Sale krao, svakom srao
Nije znao da ga prate murjaci
I da ga drukaju znanci

Zlaja, Moke, zbog koke
Al' ne one bijele,
vec zbog Mirele Moketove trebe,
sto ju je isamaro
i sto ju natjero da mu popusi

Reko da ce da je ugusi,
sasjece na komade
Ako se istina slucajno saznade

Al' Moke to zna, zna i murija,
zna i sudija
Sto je izdo nalog,
zatvorise Saleta malog

U zatvoru je naucio sve i svasta
A najvaznije je ono
da se nikom nikad ne prasta

Nekolko tetovaza,
stariji, ludji, jaci
Bojali su ga se svi igraci

Cijeli zatvor, cak i cuvari,
znali su kako stoje stvari
Da je lud, ustvari
psiholozi su bili stari

Popusili foru, poslije 5 godina
Sale opet na motoru
Tolko dugo je ovo planiro, ceko
Nikom nista nije reko

Nikad nije bio ljuci
Isao kuci, crnu listu izvuci
Navuc' vojno odjelo i cizme
Procito prvo ime i ponavljo
'MILE...'

Kalasnjikov u ruksaku,
bombe, puni okviri
Niko nece da prezivi,
za sve su oni krivi

Uz 'Jebem li ti majku, Muce'
prvi rafal puce
I to tocno tamo pored njegove kuce
Gdje je cesto piso
Najebo je i Miso
Samo zato
jer je slucajno tuda naiso

I Hora zvani Ludi i jos 20 ljudi
Koji su pili gore
u onoj Andjinoj vili
Svi su oni bili
na Saletovoj listi nedjela

Medju njima Moke, Mirela,
njihov mali sin
Tek je prohodo
Sale ga ubi, pogleda mrtvo tijelo
i rece
'Ja sad odoh'

Jos je samo Mile osto
Naso ga u parku
gdje klinci igraju kosarku
Balavi neku starku

'Jebem li vam majku' rece
Mile, trazim te
ovo cijelo krvavo vecer
Ispuco je dva okvira,
obadva po njima
'Eto, sad sam vam pokazo, svima!'

Hej, Sale, Sale
'Neces vise nikom srat!'
Bio je to Miletov brat
Sad ga zovu Ludi Boris
Ocito je i on imo svoj popisthumbup

EMINEM LYRICS

"Shake That"
(feat. Nate Dogg)

[Intro - Eminem ]

Shady, Aftermath
There she goes shaking that ass on the floor
Bumpin and grindin that pole
The way she's grindin that pole
I think I'm losing control

[Verse 1 - Eminem]

Get buzzed, get drunk, get crunked, get fucked up
Hit the strip club don't forget ones get your dick rubbed
Get fucked, get sucked, get wasted, shit faceted
Pasted, blasted, puke drink up, get a new drink
Hit the bathroom sink, throw up
Wipe your shoe clean, got a routine
Knowin still got a few chunks on your shoestring
Showin I was dehydrated till the beat vibrated
I was revibed as soon as this Bitch gyrated
And hips and licked them lips and that was it
I had to get Nate Dogg here to sing some shit

[Verse 2 - Nate Dogg]

Two to the one from the one to the three
I like good pussy and I like good trees
Smoke so much weed you wouldn't believe
And I get more ass than a toilet seat
Three to the one from the one to the three
I met a bad bitch last night in the D
Let me tell you how I made her leave with me
Conversation and Hennessey
I've been to the muthafuckin mountain top
Heard muthafuckers talk, seen 'em drop
If I ain't got a weapon I'ma pick up a rock
And when I bust yo ass I'm gonna continue to rock
Getcha ass of the wall with your two left feet
It's real easy just follow the beat
Don't let that fine girl pass you by
Look real close cause strobe lights lie

[Verse 3 - Nate Dogg]

We bout to have a party (turn the music up)
Let's get it started (Go head shake your butt)
I'm lookin for a girl with a body and a sexy strut
Wanna get it poppin baby step right up
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I'm lookin for a girl that will do whatever the fuck
I say everyday she be givin it up

[Chorus - Nate Dogg]

Shake that ass for me, shake that ass for me
Come on girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Ohh girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Come on girl, shake that ass for me, shake that ass for me

[Verse 4 - Eminem]

I'm a menace, a dentist, an oral hygienist
Open your mouth for about four or five minutes
Take a little bit of this fluoride rinse
Swish but don't spit it, swallow and I'll finish
Yeah me and Nate d-o double g
Looking for a couple bitches with some double d's
Pop a little champagne and a couple E's
Slip it in her bubbuly, we finna finna have a party

[Verse 5 - Nate Dogg]

Have a party (turn the music up)
Let's get it started (Go head shake your butt)
I'm lookin for a girl I can fuck in my hummer truck
Apple Bottom jeans and a big Ol' slut
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I want a bitch that sit at the crib with no panties on
Knows that she can but she won't say no
Now look at this lady all in front of me, sexy as can be
Tonight I want a slut, will you be mine?
I heard you was freaky from a friend of mine

[Bridge - Eminem]

Now I hope you don't get mad at me
But I told Nate you was a freak
He said he wants a slut, hope you don't mind
I told him how you like it from behind

[Chorus - Nate Dogg]

Shake that ass for me, shake that ass for me
Cmon girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Ohh girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Cmon girl, shake that ass for me, shake that ass for me
We bout' to have a party (turn the music up)
Let's get it started (go ahead shake your butt)
I'm lookin for a girl with a body and a sexy strut
Wanna get it poppin baby step right up
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I'm lookin for a girl that will do whatever the fuck
I say everyday she be givin it up

[Outro - Eminem]

There she goes, shaking that ass on the floor
Bumpin and grindin that pole
The way she's grindin that pole
I think I'm losing control

God, come one

[Eminem makes noises]

I ain't leavin' without you bitch

Coming home with me

And my boy, and his boy, and his boy, and his gurl

haha, Nate Dogg

subota, 12.05.2007.

PROLIĆE JE,A U MENI ZBRKA,,,,

A evo i meni palo napamet napisat nešto novo!Škola ka dobro ide,život može i bolje,love nekako i iman,a ljubav nikako-ma štaš nemože sve bit super!!!
Gabica i JA u potpunosti uživamo u proliću-stalno smo vani i stalno skupa i tako to,.,.-,.-,.-,.-.,-,.-,.-,.-,.-meni stvarno više nepada napamet šta da pišen,,,,,,,,,,,,,,a neki dan mi je bilo dvi godine da san napisala prvi takst!hehe,,aka vani je zatoplilo nešto i sada je pre pre vruće,.-,.-,.-,.-za poludit,,,,,,,,,,,,još mi je samo jebeno poznavanje malo ka kritično pa iman samo to rješi,a ostalo su mi sve super osjene čak mi je i matiša jebeno dobra,,,,,,,,,,hehe propametila se ja u nekim stvarima,,,,,,a lipoga života jebote,,,,samo uživan i niko mi ništa ne može,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,naj jače mi je kad mi neko komentira kako se oblaćin JA uvik zacenin na to jer u ovih 10 dana njih 25 mi je nešto komentiralo kako bi mi bolje stala uska roba i tako te shema!!!ma jebeš ti to kad JA nisan JA u tin ,.-,.-,.-,.-,.-amo reć krpama.,.-,.,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.prije nekog dana mi je neka ženska ka nešto srala iza leđa,a kad san je pitala šta to sere ona ka da nije ništa govorila da ona nikad nebi i tako to ,,,,,pa jebote zar ljudi nemogu stat iza svojih postupaka i iza svog jebenog mišljenja-uf to me tako iritira,,pa JA kad o nekom nešto rećen reću mu to i u facu-jer JA SAM JA I STOJIM IZA SVAKOG SVOG POSTUPKA,SVAKE SVOJE RIĆI I SVEGA ŠTA NAPRAVIN!!!!!!!!!!!!
MA LJUDI MOJI TAKVA SAN KAKVA SAN ILI ME VOLITE ILI MRZITE-ALI NEMOJTE GLUMATAT KA DA STE SMENON SUPER A ONDA IzA LEĐA SRAT JER TO MI JE NEŠTO NAJODVRATNIJE!banglud!!!!!Ma pozdravljan ja Gabicu,Jelu,cili BMK,i mateu!!!!LJUDI POZDRAV!!!mahwave!!!!,smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh,,-

- 14:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.