16.07.2006., nedjelja

Tako se dobro osjećam...

Zato što sam ponovo s vama!
Malo vas je,i ne znam dal da budem sretna ili tužna zbog toga...
Ali ipak,meni svaka od vas vrijedi za milijun!
Od sutra pa do drugog ponedjeljka ću ići malo sporije,jer ne želim ni pisati u kakvom mi se stanju nalazi organizam trenutno...
Doručak-jedna mala šnita kruha s nečim
Ručak-šta ima,pola tanjura
Večera-ništa ili pola od pola tanjura
Znam da je puno,ali postepeno ću smanjivati.
I naravno,dobru staru vodu ne trebam posebno spominjati.

Moram vam reći(mada vam je sve to već poznato) da su posljedice naglog skidanja kila bile grozne.S jedne strane.S druge strane je to jedna od najboljih stvari koja mi je dogodila.I nikad se nisam bolje osjećala nego kad sam imala 50 kg.
Moja inače bujna kosa se dosta prorjedila,svaki drugi dan sam stavljala preparate protiv ispadanja(koje sam kupovala svojim džeparcem),no sve to skupa i nije nešto pomoglo.
Neprestano sam bila prehlađena,sve skupa sam bila zdrava kojih dva tjedna.
Mjesečnica mi je potpuno nestala,pojavila bi se možda na jedan dan,ali i to je bilo zanemarivo.
Pala sam u nesvjest više od 10 puta,iako sam uzimala vitamine.
Bila sam izuzetno odsutna,koncentracija mi je bila ispod nule(ali usprkos svemu nisam nimalo popustila u školi).
Moja urođena šlampavost povećala se za nekih 110%,porezala bih se svaki dan dva puta,neprestano su mi ispadale stvari iz ruku.

Ali to mi jednostavno nije bilo važno.Jer bila sam sretna.
Sad se sve pomalo stabilizira,kosa mi je ponovo bujnija,mjesečnica se pojavila,prehlade me napuštaju,smirenija sam...
Ali što mi to vrijedi kad jednostavno nisam sretna.

Prije sam znala noćima ostajati budna,i maštati,smijati se,uživati.
Sad ostajem noćima budna i plačem.

Ali doći ću ja ponovo na 50.I niže.

Svi mi zaslužujemo biti sretni.
- 13:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ne mogu više sama.
Bila sam tu.Otišla sam.
Bila sam korak do savršenstva.
Više nisam.
Jednom sam mogla,moći ću opet.
Vratila sam se.
Iako nikad i nisam otišla.

visina:160 cm
najveća težina:70 kg
najmanja težina:50 kg
sadašnja težina:60 kg
željena težina:45 kg

moj prvi blog
Na tom je blogu nekoliko
zadnjih postova izbrisano.

moj mail
Ako želite u 4 oka.